На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
386 074.00 UAH
Замовник
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)88 726.00 UAH
84 873.00 UAH
121 545.00 UAH
90 930.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-23-001866-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 9 листопада, 03:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 88 726.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 443.63 UAH з ПДВ |
---|
Стіл письмовий індивідуальний з тумбою Salita, або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Конференц стіл Salita Альянс, або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Очікувана вартість закупівлі | 84 873.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 424.36 UAH з ПДВ |
---|
Офісний Стіл угловий Promо 29-10 Salita або еквівалент3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл та Тумба Promo Q4 Salita або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба Salita Promо Q17 або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для гардеробна закрита Salita Promо або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа Salita Promо комплект 3 або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова комп.3 Salita Promо або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба закрита Salita Promо або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Журнальний стіл1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Очікувана вартість закупівлі | 121 545.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 607.72 UAH з ПДВ |
---|
Стіл кутовий Salita або еквівалент4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба стаціонарна Salita або еквівалент4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба мобільна Salita або еквівалент9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Підставка під монітор Salita або еквівалент4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Полиця для клавіатури Salita або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для гардеробна закрита Salita або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова Salita або еквівалент4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба під оргтехніку Salita або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Очікувана вартість закупівлі | 90 930.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 454.65 UAH з ПДВ |
---|
Стіл тумбовий Salita Promо або еквівалент Розміри:1400*700/1500*500*761 мм4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл тумбовий Salita Promо або еквівалент Розміри:1400 *700/1500*500*761 мм2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для гардеробна закрита Salita Promо або еквівалент1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова закрита Salita Promо або еквівалент4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба Salita Promо або еквівалент9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 13.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Назва організації | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37853361 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36 |
Ім'я |
Мельниченко Тетяна Олексіївна |
Телефон | 380442027587 |
Ел. пошта | melnychenko@kma.gov.ua |