На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
126 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час розгляду пропозиції Учасника, цінова пропозиція якого визначена Системою, як найбільш економічно вигідна було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим Замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме: 1. п.5.1. оголошення передбачено надання учасником цінової пропозиції складена по кожному найменуванню згідно форми встановленому у Додатком №3 до Оголошення. Довідка надана Учасником у складі цінової пропозиції не відповідає формі, а саме відсутні наступні абревіатури: повне найменування учасника – суб’єкта господарювання; код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код; реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон; * Якщо Учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціни без ПДВ. (файл: Додаток №3, цінова проп..pdf 28 жовтня 2021 14:23). 2. п.5.3. оголошення передбачено надання учасником довідки, складеної в довільній формі, яка містить відомості про підприємство (для юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців): - повна та скорочена назва учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); - реквізити (адреса юридична та фактична, тел./факс, контактний телефон, e-mail); - керівництво – (посада , П.І.Б.); - банківські реквізити; - форма власності, організаційно - правова форма. У наданій Учасником Довідці відсутня інформація щодо скороченої назви учасника, форма власності, організаційно - правової форми (файл: Інформація про учасника.pdf 28 жовтня 2021 14:23). 3. п.5.6. Оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями дипломів та/або посвідчень та/або сертифікатів та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП). Посада Кириленко Є.В. зазначена Учасником у довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідає посаді зазначеної у наказі про прийом на роботу (файл: Довідка про наявність працівників_compressed.pdf 28 жовтня 2021 14:23). 4. п.5.12. оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про виконання аналогічного договору протягом 2017-2021 рр., згідно форми (не менше 1-го договору), копія аналогічного договору, копія видаткової (видаткових) накладних та/або акту (актів) приймання передачі та/або акту (актів) надання послуг за вказаним у довідці договором (договорами), форма довідки наведена у пункті 5.12. цього оголошення. 4.1. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 22.07.2021 №104 укладений між Учасником та УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ (далі – Договір) (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). У розділі 5 Довідки не вірно вказаний предмет договору. У розділі 6 Довідки відсутні номера телефонів, телефонів/факсів, тощо. 4.2. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 28.05.2021 №24-85 укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИМ ДЕПАРТАМЕНТОМ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (далі – Договір 1). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). У розділі 5 Довідки не вірно вказаний Предмет договору. 4.3. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 27.07.2020 №24-128 (далі – Договір 2) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду пропозиції Учасника, цінова пропозиція якого визначена Системою, як найбільш економічно вигідна було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим Замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме: 1. п.5.1. оголошення передбачено надання учасником цінової пропозиції складена по кожному найменуванню згідно форми встановленому у Додатком №3 до Оголошення. Довідка надана Учасником у складі цінової пропозиції не відповідає формі, а саме відсутні наступні абревіатури: повне найменування учасника – суб’єкта господарювання; код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код; реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон; * Якщо Учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціни без ПДВ. (файл: Додаток №3, цінова проп..pdf 28 жовтня 2021 14:23). 2. п.5.3. оголошення передбачено надання учасником довідки, складеної в довільній формі, яка містить відомості про підприємство (для юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців): - повна та скорочена назва учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); - реквізити (адреса юридична та фактична, тел./факс, контактний телефон, e-mail); - керівництво – (посада , П.І.Б.); - банківські реквізити; - форма власності, організаційно - правова форма. У наданій Учасником Довідці відсутня інформація щодо скороченої назви учасника, форма власності, організаційно - правової форми (файл: Інформація про учасника.pdf 28 жовтня 2021 14:23). 3. п.5.6. Оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями дипломів та/або посвідчень та/або сертифікатів та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП). Посада Кириленко Є.В. зазначена Учасником у довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідає посаді зазначеної у наказі про прийом на роботу (файл: Довідка про наявність працівників_compressed.pdf 28 жовтня 2021 14:23). 4. п.5.12. оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про виконання аналогічного договору протягом 2017-2021 рр., згідно форми (не менше 1-го договору), копія аналогічного договору, копія видаткової (видаткових) накладних та/або акту (актів) приймання передачі та/або акту (актів) надання послуг за вказаним у довідці договором (договорами), форма довідки наведена у пункті 5.12. цього оголошення. 4.1. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 22.07.2021 №104 укладений між Учасником та УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ (далі – Договір) (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). У розділі 5 Довідки не вірно вказаний предмет договору. У розділі 6 Довідки відсутні номера телефонів, телефонів/факсів, тощо. 4.2. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 28.05.2021 №24-85 укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИМ ДЕПАРТАМЕНТОМ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (далі – Договір 1). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). У розділі 5 Довідки не вірно вказаний Предмет договору. 4.3. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 27.07.2020 №24-128 (далі – Договір 2) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 37479314 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 8-Б, кімната 319 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Конєва |
Телефон | +380679308951 |
Ел. пошта | tanya.k@meganom-polygraph.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-23-002332-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 126 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 890.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 жовтня, 10:57 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 листопада, 10:57 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 00:01 |
Пакет паперовий з тисненням логотипу Верховної Ради України 250х350х90мм2000 штука Адреса поставки: 010118, Україна, Київська область, Київ, Михайла Грушевського, 18/2 Строк: до 17.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18930000-7, Мішки та пакети |
Пакет паперовий з тисненням логотипу Верховної Ради України 400х500х140мм500 штука Адреса поставки: 010118, Україна, Київська область, Київ, Михайла Грушевського, 18/2 Строк: до 17.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18930000-7, Мішки та пакети |
Пакет паперовий з тисненням логотипу Верховної Ради України 600х470х220мм100 штука Адреса поставки: 010118, Україна, Київська область, Київ, Михайла Грушевського, 18/2 Строк: до 17.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18930000-7, Мішки та пакети |
Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20064120 |
Поштова адреса | 01008, Україна, Київська область, Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 5 |
Ім'я |
Карягін Павло Олегович |
Телефон | 380442552516 |
Ел. пошта | kariahin@rada.gov.ua |