На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
495 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Gереможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в ЕСЗ, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Переможець процедури закупівлі ТОВ «ХІЛЕР» у встановлений строк документів не надав
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Gереможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в ЕСЗ, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Переможець процедури закупівлі ТОВ «ХІЛЕР» у встановлений строк документів не надав
Код ЄДРПОУ | 40935570 |
---|---|
Поштова адреса | 03055, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК ПОЛІТЕХНІЧНИЙ/ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 1-33, корпус ЛІТ.А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Політов |
Телефон | +380443334046 |
Ел. пошта | info@healer.bio |
Відповідно до п.3 Таблиці 2 Додатка №1 до ТД учасники повинні надати «Довідка у довільній формі про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в Законі України від 25 червня 1991 р. № 1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища» (в редакції від 07.06.2020), а також розроблених відповідно до нього Земельного, Водного, Лісового кодексів, Законів «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи», «Про поводження з радіоактивними відходами» та передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля.». Документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вимога не виконана. Відповідно до п.6 розділу ІІІ ТД учасники повинні надати «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб», «Витяг з реєстру МОЗ на підтвердження реєстрації товару». Документи відсутні в складі тендерної пропозиції. Вимоги не виконані. Відповідно до п.3 Загальних вимог Додатка №2 до ТД учасники повинні надати «Учасник повинен надати письмову згоду на надання зразків запропонованого товару на вимогу замовника (в складі тендерної пропозиції)». Документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вимога не виконана. Відповідно до п.14 Загальних вимог Додатка №2 до ТД учасники повинні надати «Доставка (навантажувально-розвантажувальні роботи) здійснюється за рахунок постачальника. На підтвердження надати гарантійний лист». Документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вимога не виконана.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до п.3 Таблиці 2 Додатка №1 до ТД учасники повинні надати «Довідка у довільній формі про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в Законі України від 25 червня 1991 р. № 1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища» (в редакції від 07.06.2020), а також розроблених відповідно до нього Земельного, Водного, Лісового кодексів, Законів «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи», «Про поводження з радіоактивними відходами» та передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля.». Документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вимога не виконана. Відповідно до п.6 розділу ІІІ ТД учасники повинні надати «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб», «Витяг з реєстру МОЗ на підтвердження реєстрації товару». Документи відсутні в складі тендерної пропозиції. Вимоги не виконані. Відповідно до п.3 Загальних вимог Додатка №2 до ТД учасники повинні надати «Учасник повинен надати письмову згоду на надання зразків запропонованого товару на вимогу замовника (в складі тендерної пропозиції)». Документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вимога не виконана. Відповідно до п.14 Загальних вимог Додатка №2 до ТД учасники повинні надати «Доставка (навантажувально-розвантажувальні роботи) здійснюється за рахунок постачальника. На підтвердження надати гарантійний лист». Документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вимога не виконана.
Код ЄДРПОУ | 3137611285 |
---|---|
Поштова адреса | 87538, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Надгорна, 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина |
Телефон | +380677668946 |
Ел. пошта | katrysik2611@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-25-006845-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 495 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 475.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 31 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 листопада, 00:01 |
Дата останніх змін | 11 грудня, 00:02 |
Аукціон |
11 листопада, 15:55 Переглянути |
Початок аукціону: | 11 листопада, 15:32 |
Засіб дезінфекційний – шкірний антисептик. Форма випуску: пляшка 1000 м л. з дозатором250 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Засіб дезінфекційний-шкірний антисептик. Форма випуску: каністра 5000 мл100 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Засіб дезінфекційний антисептичний. Форма випуску: пляшка 1000 мл. з дозатором250 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Засіб дезінфекційний антисептичний. Форма випуску: каністра 5000 мл100 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Засіб дезінфекційний. Форма випуску: пляшка 500мл. з тригером600 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Засіб дезінфекційний. Форма випуску: каністра 5000мл300 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Засіб дезінфекційний концентрат. Форма випуску: каністра 5000мл40 штука Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24450000-3, Агрохімічна продукція |
Оплата здійснюється Замовником на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00184945 |
Поштова адреса | 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Доріченко Ольга Миколаївна |
Телефон | 380445276913 |
Ел. пошта | bsmp_pev1@ukr.net |