На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Згідно Оголошення
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-28-005717-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 25.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 листопада, 13:16 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 листопада, 13:17 |
Дата останніх змін | 9 листопада, 13:19 |
Крісло2 штука Адреса поставки: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Паторжинського, 13А Строк: до 26.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Оплата за товар проводиться Замовником після поставки товару за адресою Замовника і представленого Постачальником відповідного рахунку оформленого на основі накладних в термін 30 календарних днів з дня отримання товару, але у разі затримування фінансування, протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20267596 |
Поштова адреса | 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А |
Ім'я |
Светлана Касьянова |
Телефон | +380671921564,+380567135966,+380563711123 |
Ел. пошта | kzo.domrc@gmail.com |