На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
495 650 680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до умов п.1.1.2., частини І. «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 тендерної документації, тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документами, що підтверджують наявність власного або залученого (оренда, лізинг, поставка тощо) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі. Згідно вимог тендерної документації, діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству, з цією метою Учасник надає у складі пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. У складі тендерної пропозиції учасника подано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №5122755100-22. Однак, згідно з Розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації №1043/од-2021 від 20.10.2021 р., вищезазначений дозвіл було анульовано. 17 грудня 2021 року оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, у тому числі щодо надання чинного дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. На усунення невідповідностей Учасник завантажив повторно ідентичні документи та додатково лист-пояснення від 18.12.2021р. №85 та лист №18/12 від 18.12.2021р. з додатками від власника асфальтобетонного заводу, ТОВ «АСТЕРН», щодо якого виданий зазначений дозвіл. Учасник стверджує, що дозвіл на викиди №5122755100-22 є діючий, оскільки діють заходи забезпечення позову, вжиті Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 12.11.2021р. по справі №40/14901/21 про зупинення дії розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №1043/од-2021 від 20.10.2021р. Але це не відповідає дійсності, оскільки, Полтавський окружний адміністративний суд ухвалою від 24 листопада 2021 року скасував заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2021 року в адміністративній справі №14901/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТЕРН" до Одеської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити певні дії. https://reyestr.court.gov.ua/Review/101326941. ТОВ «Астерн» подав апеляційну скаргу на дану ухвалу від 24.11.2021р., але ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 21 грудня 2021 р. (Справа № 440/14901/21) відмовлено в задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТЕРН" про зупинення дії ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 24.11.2021р. Тому учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а отже тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на вищезазначене прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАВІДШИН» відповідно до абз. 1., п. 1, част. 1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону), відповідно до абз. 2., п. 1, част. 1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства);та відповідно до абз. 5., п. 1, част. 1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
Відповідно до умов п.1.1.2., частини І. «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 тендерної документації, тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документами, що підтверджують наявність власного або залученого (оренда, лізинг, поставка тощо) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі. Згідно вимог тендерної документації, діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству, з цією метою Учасник надає у складі пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. У складі тендерної пропозиції учасника подано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №5122755100-22. Однак, згідно з Розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації №1043/од-2021 від 20.10.2021 р., вищезазначений дозвіл було анульовано. 17 грудня 2021 року оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, у тому числі щодо надання чинного дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. На усунення невідповідностей Учасник завантажив повторно ідентичні документи та додатково лист-пояснення від 18.12.2021р. №85 та лист №18/12 від 18.12.2021р. з додатками від власника асфальтобетонного заводу, ТОВ «АСТЕРН», щодо якого виданий зазначений дозвіл. Учасник стверджує, що дозвіл на викиди №5122755100-22 є діючий, оскільки діють заходи забезпечення позову, вжиті Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 12.11.2021р. по справі №40/14901/21 про зупинення дії розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №1043/од-2021 від 20.10.2021р. Але це не відповідає дійсності, оскільки, Полтавський окружний адміністративний суд ухвалою від 24 листопада 2021 року скасував заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2021 року в адміністративній справі №14901/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТЕРН" до Одеської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити певні дії. https://reyestr.court.gov.ua/Review/101326941. ТОВ «Астерн» подав апеляційну скаргу на дану ухвалу від 24.11.2021р., але ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 21 грудня 2021 р. (Справа № 440/14901/21) відмовлено в задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТЕРН" про зупинення дії ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 24.11.2021р. Тому учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а отже тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на вищезазначене прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАВІДШИН» відповідно до абз. 1., п. 1, част. 1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону), відповідно до абз. 2., п. 1, част. 1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства);та відповідно до абз. 5., п. 1, част. 1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Код ЄДРПОУ | 52459863 |
---|---|
Поштова адреса | 1401, Республіка Вірменія, Gegharkunik Province, Martuni, вулиця Єрітасардакан, провулок 7, буд.10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Давід Акобян |
Телефон | 380634369096 |
Ел. пошта | davidshin2021@ukr.net |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками. Враховуючи, що рішення стосовно допущення тендерної пропозиції ТОВ «Евродор» було оскаржене та відповідно до рішення № 1198-р/пк-пз від 20.01.2022р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначено наступне: відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Документації Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення Пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам Документації, буде відхилена Замовником. У складі Пропозиції ТОВ "Евродор" міститься, зокрема, архівна папка "АБЗ.rar": - Банківська гарантія від 02.12.2021 № 16-001-48891-2021 (файл "16-001-48891- 2021.zip"), в якій зазначено, зокрема: " Повне найменування гаранта: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "ПІВДЕННИЙ", ідентифікаційний код юридичної особи 20953647; Повне найменування принципала: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОДОР" (адреса: Україна, 65005, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Бугаївська, будинок 60, ідентифікаційний код юридичної особи 33387560); Найменування бенефіціара: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, (Україна, 65031, Одеська область, місто Одеса, вулиця Михайла Грушевського, будинок 49, ідентифікаційний код юридичної особи у ЄДРПОУ 25829550); Сума гарантії: UAH 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок)"; - виписка по особовим рахункам з 01.12.2021 по 02.12.2021 (файл "выписка.7z"), в якому зазначається: "Акцiонерний банк "Пiвденний" Код банка 328209 IBAN/Рах.№ UA073282090000029325400003962 ТОВ "ЕВРОДОР"; Призн.плат|Грошове покриття по гарантiї №02/19-133 вiд 02.12.2021 на суму: 10,000,000.00". Разом з тим, у складі Пропозиції учасника відсутня виписка з банку за рахунком покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття саме за банківською гарантією від 02.12.2021 № 16-001-48891-2021. Враховуючи вище викладене, зазначений учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до статті 31 закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на все вищевказане, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евродор», відповідно до абз.4, част.1 , ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками. Враховуючи, що рішення стосовно допущення тендерної пропозиції ТОВ «Евродор» було оскаржене та відповідно до рішення № 1198-р/пк-пз від 20.01.2022р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначено наступне: відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Документації Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення Пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам Документації, буде відхилена Замовником. У складі Пропозиції ТОВ "Евродор" міститься, зокрема, архівна папка "АБЗ.rar": - Банківська гарантія від 02.12.2021 № 16-001-48891-2021 (файл "16-001-48891- 2021.zip"), в якій зазначено, зокрема: " Повне найменування гаранта: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "ПІВДЕННИЙ", ідентифікаційний код юридичної особи 20953647; Повне найменування принципала: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОДОР" (адреса: Україна, 65005, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Бугаївська, будинок 60, ідентифікаційний код юридичної особи 33387560); Найменування бенефіціара: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, (Україна, 65031, Одеська область, місто Одеса, вулиця Михайла Грушевського, будинок 49, ідентифікаційний код юридичної особи у ЄДРПОУ 25829550); Сума гарантії: UAH 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок)"; - виписка по особовим рахункам з 01.12.2021 по 02.12.2021 (файл "выписка.7z"), в якому зазначається: "Акцiонерний банк "Пiвденний" Код банка 328209 IBAN/Рах.№ UA073282090000029325400003962 ТОВ "ЕВРОДОР"; Призн.плат|Грошове покриття по гарантiї №02/19-133 вiд 02.12.2021 на суму: 10,000,000.00". Разом з тим, у складі Пропозиції учасника відсутня виписка з банку за рахунком покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття саме за банківською гарантією від 02.12.2021 № 16-001-48891-2021. Враховуючи вище викладене, зазначений учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до статті 31 закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на все вищевказане, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евродор», відповідно до абз.4, част.1 , ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Код ЄДРПОУ | 33387560 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Бугаївська, 60 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Жебровський Євген Олександрович |
Телефон | 380637691632 |
Ел. пошта | shebrowsky@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не планує залучати субпідрядників
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іович Олег Олександрович |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | MAIADUDU33@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-02-001392-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 495 650 680.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 956 506.80 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 000 000.00 UAH |
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 грудня, 14:00 |
Дата останніх змін | 3 березня, 00:04 |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47/Н-33/ – Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка – /М-27/, км 0+000 – км 16+800Current average repair of the public highway of state importance T-16-47 / N-33 / - Karolino-Bugaz - Hrybivka - Sanzhiyka - / M-27 /, km 0 + 000 - km 16 + 8001 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного та/або місцевого бюджету та/або інших джерел фінансування. 4.2.Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Після здійснення приймання наданих послуг Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. 4.3. Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником.. більш детально викладено в проекті договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25829550 |
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Ім'я |
Носуленко Анна Сергіївна |
Телефон | 380487932826 |
Ел. пошта | asnn@ukr.net |