На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника: 21027 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Андрія Первозванного будинок 22 Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37357697 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коломієць Віктор |
Телефон | 380674306239 |
Ел. пошта | kedr-vinn@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-04-006296-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 100.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 листопада, 17:44 |
Столи письмові з шухлядами4 штука Адреса поставки: 21027, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Андрія Первозванного, 22 Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи |
Оплата після події: поставка товару. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 60 ( календарні ). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Стіл учительський. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39121200-8 Столи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21725150 |
Поштова адреса | 21027, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Андрія Первозваного, 22 |
Ім'я |
Людмила Зазгарська |
Телефон | +380983171935 |
Ел. пошта | school10vin@ukr.net |