На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
45 912.43 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39342787 |
---|---|
Поштова адреса | 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Виноградний, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Компанієць Володимир Іванович |
Телефон | +380442239943 |
Ел. пошта | vik@topptek.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-08-002994-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 45 912.43 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до довідки Торгово – промислової палати України від 11.01.2021 № 11/08.0-7.3 Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів «Топпан СР500» включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення. |
Дата останніх змін | 23 листопада, 11:07 |
---|
Діагностіка та профілактика принтеру Toppan CP 500 серійний номер В4502068 11 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Чистяча пластикова картка10 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Підкладка отвору касети для подачі карток2 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Направляюча картки1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Фільтр повітряний1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Ручка штовхача касети для подачі карток1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Фланец двигуна постійного струму1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Нагрівальний вал в зборі1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Втулка пластикова 060060MYU5 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Зовнішнє затискне кільце - 0241 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Безконтактний кодіровщик1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Заміна запчастин: Подаючий ролик 24 241 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
5.5. Оплата Вартості наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг (Додаток № 4 до цього Договору) протягом 5 (п`яти) банківських днів від дати їх підписання Замовником. 5.6. Розрахунки за Договором між Замовником та Виконавцем здійснюються у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Оплата наданих послуг здійснюється після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі визначені цим Договором. 5.7. Замовник звільняється від відповідальності за порушення строків оплати наданих Послуг, якщо таке порушення спричинено ненадходженням коштів та /або відсутністю фінансування видатків Замовника з Державного бюджету України. В такому випадку розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів на поточний рахунок Замовника на фінансування закупівлі за цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43611776 |
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 |
Ім'я |
РСЦ ЖИТОМИР |
Телефон | 380674108983,380677655975 |
Ел. пошта | rsczt@i.ua |