На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 509.50 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: канцелярський товар в асортименті
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-11-002187-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 24 509.50 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 11 листопада, 10:02 |
---|
канцелярський товар в асорименті (скотч 18*10м.-4 шт.=72 грн., файли А 4-42 пачкі =3066,00 грн.;файли А5-3 пач=132 грн.; грифель 0,7*7 шт=52,50 грн.; ручка чорна 20шт = 190 грн.; бокс для паперу 2 шт=83 грн; клейсілікатний 100 мл 60шт=57 грн; зошит А4*14 шт =385 грн; ножниці 1 шт=25,50 грн; скотч 4 шт=94грн ; папка регістр 756 мм 13 шт=689грн; зошит А4 4шт=148 грн; ручка синя 100 шт=600 грн; скоби до зшивача 20шт=130 грн;блок для нотаток 20шт=210грн; папка конветр А5 40 шт=400 грн; антистеплер 1 шт=20 грн; ручка синя 100 шт=600 грн; ручка чорна 5шт=32,50 грн; гумка 14 шт=77 грн; папка скорошиватель А5 10 шт=40 грн; ручка червона 15 шт=60грн; папка конверт А4 6 шт=56 грн; зажим 32 мм 24 шт=36 грн; олівець 30шт=75 грн; зошит 60арк 18 шт=198 грн; коректор 20шт=300грн; зшивач 7 шт=289 грн; фарба штамп 1шт=106,50 грн; папка на зав 55 шт=247,50 грн; папка скорошиватель 80 шт=280грн; зажим 51 мм 12шт=54грн; лінійка 6шт=66 грн; папір А4 125 пач=15125 грн)37 найменувань Адреса поставки: 60500, Україна, Чернівецька область, м. Герца, вул. Центральна 25 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство " Герцаївський центр первиної медико-санітарної допомоги" Герцаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38701773 |
Поштова адреса | 60500, Україна, Чернівецька область, м. Герца, вул. Центральна, 25 |
Ім'я |
Лілія Тинку |
Телефон | +380374021061 |
Ел. пошта | gerca_cpmsd@ukr.net |