На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-12-008772-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 26.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 00:00 |
Послуги з монтажу та пусконалагодженя охоронної сигналізації1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
3.3. Розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на реєстраційний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих Послуг. Оплата наданих послуг здійснюється після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі визначені цим Договором. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Послуг за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43611776 |
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 |
Ім'я |
РСЦ ЖИТОМИР |
Телефон | 380674108983,380677655975 |
Ел. пошта | rsczt@i.ua |