На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 132 089 725.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
ТОВ "ДОРВЕКТОР"
Код ЄДРПОУ | 40148165 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 27, КАБІНЕТ 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Леваднюк Віта |
Телефон | 380952924838,380500188110 |
Ел. пошта | smeta@autostrada.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Планується залучення субпідрядника. Детельніша інформація про субпідрядника надана в документах тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іович Олег Олександрович |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | MAIADUDU33@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-12-013847-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 132 089 725.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 320 897.25 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 11 320 897.25 UAH |
Період уточнень | до 3 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 січня, 13:22 |
Аукціон |
23 грудня, 15:05 Переглянути |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р–04 Київ – Фастів – Біла Церква – Тараща – Звенигородка на ділянці км 187+037 – км 223+402 (окремими ділянками), Черкаська область (з розробкою проектної документації). ДК 021:2015: 45230000-8Current average repair of the public highway of state importance R-04 Kyiv - Fastiv - Bila Tserkva - Tarashcha - Zvenyhorodka on the section km 187 + 037 - km 223 + 402 (separate sections), Cherkasy region (with development of project documentation). DK 021: 2015: 45230000-81 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Код UA-ROAD: P-04, Київ - Фастів - Біла Церква - Тараща - Звенигородка |
Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. При цьому, Виконавець протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Виконавцем і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Виконавець не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Виконавцем сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Виконавцем коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Виконавець сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 29.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 30 (тридцяти) робочих днів після подання Виконавцем "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проектної документації та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів після отримання позитивної експертної оцінки та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме: - оригіналу позитивної експертної оцінки, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі; - технічні звіти за всіма виконаними інженерними вишукуваннями та обстеженнями, складені Виконавцем в друкованому вигляді в кількості по 1 (одному) примірнику на кожен вид вишукувань, а також в електронному вигляді у форматі .word, .dwg, та .pdf (.jpeg); - проєктна документація, складена Виконавцем в друкованому вигляді в кількості 4 (чотирьох) комплектів (примірників), а також в електронному вигляді у форматі .word, .dwg, та.pdf (.jpeg), що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 71.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05422303 |
Поштова адреса | 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Ім'я |
Кучеренко Олена Вікторівна (Kucherenko O.V.) |
Телефон | 380472714534 |
Ел. пошта | tenderck@ukr.net |