На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
346 400.00 UAH
12 400.00 UAH
49 000.00 UAH
95 000.00 UAH
95 000.00 UAH
95 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-19-005169-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Підстава для проведення переговорів – пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі–Закон), а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником було оголошено процедури Закупівлі за номерами ідентифікатор тендеру із системи Prozorro - UA-2021-10-11-002691-a та ідентифікатор тендеру із системи Prozorro - UA-2021-10-28-002562-b які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. |
Дата останніх змін | 26 листопада, 15:17 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 12 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
ЛОТ № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 ПОСЛУГИ ПРОВАЙДЕРІВ (ПОСЛУГИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДО ШИРОКОСМУГОВОГО ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ, С-ЩЕ БОРЩІ1 послуга Адреса поставки: 66321, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Подільський район,, с-ще Борщі,, згідно до тендерної документації Строк: до 20.12.2021 11:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Умови оплати |
надання послугОплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Замовник перераховує на рахунок Виконавця попередню оплату в розмірі 30% вартості, визначеної у договорі протягом 7 банківських днів з моменту укладення Договору на строк не більше 3-х місяців Тип оплати: Аванс Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПісляплата – 70 % вартості, визначеної у договорі, сплачується на підставі належним чином оформлених рахунків та актів здачі-приймання наданих послуг. Відповідно до п. 2 ч. 2 Постанови та умов договору Тип оплати: Пiсляоплата Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 49 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
ЛОТ № 2 - ДК 021:2015 72410000-7 ПОСЛУГИ ПРОВАЙДЕРІВ (ПОСЛУГИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДО ШИРОКОСМУГОВОГО ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ, С. КОСИ)1 послуга Адреса поставки: 66344, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, , Україна, Одеська область, Подільський район,, с.Коси,, згідно тендерної документації Строк: до 20.12.2021 11:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Умови оплати |
надання послугОплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Замовник перераховує на рахунок Виконавця попередню оплату в розмірі 30% вартості, визначеної у договорі протягом 7 банківських днів з моменту укладення Договору на строк не більше 3-х місяців Тип оплати: Аванс Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПісляплата – 70 % вартості, визначеної у договорі, сплачується на підставі належним чином оформлених рахунків та актів здачі-приймання наданих послуг. Відповідно до п. 2 ч. 2 Постанови та умов договору Тип оплати: Пiсляоплата Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 95 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
ЛОТ № 3 - ДК 021:2015 72410000-7 ПОСЛУГИ ПРОВАЙДЕРІВ (ПОСЛУГИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДО ШИРОКОСМУГОВОГО ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ С. ОЛЕКСІЇВКА)1 послуга Адреса поставки: 66342, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Подільський район, с. Олексіївка,, згідно тендерної документації, Строк: до 20.12.2021 11:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Умови оплати |
надання послугОплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Замовник перераховує на рахунок Виконавця попередню оплату в розмірі 30% вартості, визначеної у договорі протягом 7 банківських днів з моменту укладення Договору на строк не більше 3-х місяців Тип оплати: Аванс Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПісляплата – 70 % вартості, визначеної у договорі, сплачується на підставі належним чином оформлених рахунків та актів здачі-приймання наданих послуг. Відповідно до п. 2 ч. 2 Постанови та умов договору Тип оплати: Пiсляоплата Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 95 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
ЛОТ № 4 - ДК 021:2015 72410000-7 ПОСЛУГИ ПРОВАЙДЕРІВ (ПОСЛУГИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДО ШИРОКОСМУГОВОГО ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ С. СТАНІСЛАВКА)1 послуга Адреса поставки: 66333, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Подільський район,, с. Станіславка,, згідно тендерної документації Строк: до 20.12.2021 11:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Умови оплати |
надання послугОплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Замовник перераховує на рахунок Виконавця попередню оплату в розмірі 30% вартості, визначеної у договорі протягом 7 банківських днів з моменту укладення Договору на строк не більше 3-х місяців Тип оплати: Аванс Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПісляплата – 70 % вартості, визначеної у договорі, сплачується на підставі належним чином оформлених рахунків та актів здачі-приймання наданих послуг. Відповідно до п. 2 ч. 2 Постанови та умов договору Тип оплати: Пiсляоплата Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 95 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
ЛОТ№ 5 - ДК 021:2015 72410000-7 ПОСЛУГИ ПРОВАЙДЕРІВ (ПОСЛУГИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДО ШИРОКОСМУГОВОГО ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ С. СТАРА КУЛЬНА)1 послуга Адреса поставки: 66334, Україна, Одеська область, Україна, Одеська область, Подільський район, с . Стара Кульна,, згідно тендерної документації, Строк: до 20.12.2021 11:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Умови оплати |
надання послугОплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Замовник перераховує на рахунок Виконавця попередню оплату в розмірі 30% вартості, визначеної у договорі протягом 7 банківських днів з моменту укладення Договору на строк не більше 3-х місяців Тип оплати: Аванс Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПісляплата – 70 % вартості, визначеної у договорі, сплачується на підставі належним чином оформлених рахунків та актів здачі-приймання наданих послуг. Відповідно до п. 2 ч. 2 Постанови та умов договору Тип оплати: Пiсляоплата Період: 7 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Назва організації | Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04379835 |
Поштова адреса | 66350, Україна, Одеська область, с Куяльник, вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н |
Ім'я |
Левицька Інеса Миколаївна ( ) |
Телефон | +380952280458 |
Ел. пошта | ekonom-kuyalnik@ukr.net |