На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
82 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя) (ДК 021-2015 - 30190000-7. «Офісне устаткування та приладдя різне»). 3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів: 63 найменування 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Нова,1, с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 20.12.2021 року 6.Умови оплати: Подія Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) — поставка товару — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна Післяплата 30 календарні днів 100
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41136522 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Полігонна, 10Б, примішення 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Черняк Віталій Григорович |
Телефон | 380675433735 |
Ел. пошта | tender2@do-service.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38402792 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, ЧЕРВОНОТКАЦЬКА, будинок 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Базилюк Вікторія Анатоліївна |
Телефон | 380674057319 |
Ел. пошта | bazilyuk@samtex.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-21-000107-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 82 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 820.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 грудня, 22:25 |
Аукціон |
1 грудня, 14:09 Переглянути |
Клей олівець 25 гр35 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка-конверт А4 на кнопці з перфорацією, 180 мкм, фактура "помаранч", асорті35 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Ручки кулькові синя160 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Книга складського обліку5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Стержень кульковий не автомат, синій100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Коректор пензлик45 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192160-0, Коректори |
Файл для документів А4+. 50 мкм, фактура «глянець»40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом60 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч 24 мм25 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч 18 мм5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч 12 мм20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Книга щоденного відвідування дітей5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Книга бракеражу сирої продукції5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Книга обліку відходів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Книга заявки на продукти5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Журнал вхідної кореспонденції3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Книга вихідної документації3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Книга звернень громадян1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папір А4160 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Ножиці канцелярські10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Маркери різнокольорові5 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка для документів зі скоросш. (СПРАВА )10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей ПВА 100 грам40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папір кольоровий картон6 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Зошити обліку А4 картон (клітинка)15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Блокнот алфавітки2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Кнопки (гвоздики)5 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197120-3, Кнопки |
Степлер 24/63 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Скоби 24/620 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скрепки 28 мм.5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Блокнот щоденник2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Зошити обліку А4 тверда обкладинка (клітинка)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Діркопробивач до 30 арк., гумова вставка, з лінійкою2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197330-8, Діроколи |
Олівець простий30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192130-1, Олівці |
Маркер чорний2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Кольоровий папір2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Двухсторанній скотч2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Закладки для нотаток пластикові15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Блок для нотаток з липкім шаром6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Гумка комбінована10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192100-2, Гумки |
Пластиковий уголок2 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скоби №1010 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Ручка гелева чорна10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Серветки для комп’ютера2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Серветки для столу2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Календар перекидний настільний на кільця1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199792-8, Календарі |
Календар квартальний3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199792-8, Календарі |
Калькулятор великий1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка-реєстратор А4 7050 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Блок для нотаток6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Флешка (32 ГБ)2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Флешка (64 ГБ)2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Чинка пластикова з контейнером, непрозора або еквівалент10 ампула Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Лінійка 30 см. пластик5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Лінійка 20 см. пластик5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Подушка для замочування пальців5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Антистеплер5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197321-2, Антистеплери |
Пістолет для гарячого склеювання (силіконовий маленький)2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Силіконові стержні (маленькі)20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скріпка 25 мм кругла10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Блокнот А5 на спіралі6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури та спорту Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44096027 |
Поштова адреса | 08340, Україна, Київська область, село Гнідин, вул.Нова, будинок 1 |
Ім'я |
Наталія Костенко |
Телефон | +380634926030 |
Ел. пошта | vo_zoloche@ukr.net |