На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 23 листопада, 12:12
Опис
Відсутня технічна можливість змінити назву предмета закупівлі в річному плані закупівлі, а саме включити в назву предмета закупівлі назву субвенції з державного бюджету. Оскільки згідно ч. 1 ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-22-001896-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 155 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 775.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 листопада, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 грудня, 10:01 |
Дата останніх змін | 23 листопада, 12:12 |
Медичне обладнання (код ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)30 штука Адреса поставки: 15575, Україна, Чернігівська область, смт.Олишівка, вул. Набережна, 22 Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні |
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом перерахування коштів ПОКУПЦЕМ на рахунок ПРОДАВЦЯ протягом 10 (десяти) банківських днів після приймання – передачі Товару. Розрахунки за поставлені товари здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар, що був переданий, здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок Джерело фінансування : кошти державного бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Олишівська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04412544 |
Поштова адреса | 15575, Україна, Чернігівська область, смт. Олишівка, вул. Чернігівська, 3 |
Ім'я |
Роман Шестак |
Телефон | +380938271077 |
Ел. пошта | tenderolishivka@ukr.net |