На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції довідку/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів, чим порушено вимоги пп.1 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації 2. Учасник завантажив довідку, але в довідці відсутня інформація, щодо наявності у органу з сертифікації міжнародної акредитації згідно IAF Informative Document for QMS and EMS Scopes of Accreditation у сферах що вимагались відповідно до пп.2 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації, чим порушено вимоги пп.2 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації 3. Учасник завантажив довідку про те, що Учасник є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, який входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму), а саме органу з сертифікації TÜV AUSTRIA CERT GMBH, що підтверджується договором від 22.10.2020 року, проте учасником не надано інформації що Учасник є органом з сертифікації і має міжнародну акредитацію у сфері сертифікації систем менеджменту (DAkkS, Ukas, NJOJ тощо) від органу (органів) з акредитації, який (які) є членами EA (Європейська кооперація з акредитації) і входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму), чим порушено вимоги пп.2 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ" по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі 71730000-4 - Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи управління якістю згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 “Quality management systems – Requirements”), №21П-221, ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-23-008950-a згідно абз. 3 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції довідку/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів, чим порушено вимоги пп.1 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації 2. Учасник завантажив довідку, але в довідці відсутня інформація, щодо наявності у органу з сертифікації міжнародної акредитації згідно IAF Informative Document for QMS and EMS Scopes of Accreditation у сферах що вимагались відповідно до пп.2 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації, чим порушено вимоги пп.2 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації 3. Учасник завантажив довідку про те, що Учасник є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, який входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму), а саме органу з сертифікації TÜV AUSTRIA CERT GMBH, що підтверджується договором від 22.10.2020 року, проте учасником не надано інформації що Учасник є органом з сертифікації і має міжнародну акредитацію у сфері сертифікації систем менеджменту (DAkkS, Ukas, NJOJ тощо) від органу (органів) з акредитації, який (які) є членами EA (Європейська кооперація з акредитації) і входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму), чим порушено вимоги пп.2 п.2 таблиці «1.2. Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ" по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі 71730000-4 - Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи управління якістю згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 “Quality management systems – Requirements”), №21П-221, ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-23-008950-a згідно абз. 3 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 37002438 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравченко Оксана |
Телефон | 380445003345 |
Ел. пошта | INFO@TMS.UA |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам частини 6 «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та п. 9 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку 2.1 до тендерної документації, де визначено, що учасник повинен завантажити в електронну систему закупівеь «Інформацію (довідка, лист, тощо) в довільній формі від учасника за підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до вимог частини 1.2 додатку №1 до тендерної документації, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним(и) договором(ами) з цим самим замовником або зазначається інформація, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із Замовником. У разі, якщо учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, він може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків шляхом опису вжиття таких заходів та надання документів, що це підтверджують. Під раніше укладеним з замовником договором про закупівлю мається на увазі Договори, що укладені після 19.04.2020 р.» Проте учасником не надано інформації (довідка, лист, тощо) в довільній формі, яка підтверджує, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним(и) договором(ами) з цим самим замовником та не зазначено інформації, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із Замовником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам частини 6 «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та п. 9 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку 2.1 до тендерної документації, де визначено, що учасник повинен завантажити в електронну систему закупівеь «Інформацію (довідка, лист, тощо) в довільній формі від учасника за підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до вимог частини 1.2 додатку №1 до тендерної документації, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним(и) договором(ами) з цим самим замовником або зазначається інформація, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із Замовником. У разі, якщо учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, він може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків шляхом опису вжиття таких заходів та надання документів, що це підтверджують. Під раніше укладеним з замовником договором про закупівлю мається на увазі Договори, що укладені після 19.04.2020 р.» Проте учасником не надано інформації (довідка, лист, тощо) в довільній формі, яка підтверджує, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним(и) договором(ами) з цим самим замовником та не зазначено інформації, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із Замовником.
Код ЄДРПОУ | 41861064 |
---|---|
Поштова адреса | 79005, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ САМІЙЛЕНКА, будинок 2, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Сімінькович |
Телефон | +380673645200 |
Ел. пошта | certification.urs@gmail.com |
В наданих Учасником документах відсутня інформація, щодо наявності у Учасника міжнародної акредитації у сфері сертифікації систем менеджменту (DAkkS, Ukas, NJOJ тощо), що не відповідає п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації; -Учасником надано сертифікат 113-86-45350, в якому відсутня інформація про зобов’язання сторін GCERTI Ko. та ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", перелік ISO щодо яких Учасник може надавати послуги сертифікації а також відсутні додатки до сертифікату. Викладене свідчить про невідповідність даного документу вимогам п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В наданих Учасником документах відсутня інформація, щодо наявності у Учасника міжнародної акредитації у сфері сертифікації систем менеджменту (DAkkS, Ukas, NJOJ тощо), що не відповідає п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації; -Учасником надано сертифікат 113-86-45350, в якому відсутня інформація про зобов’язання сторін GCERTI Ko. та ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", перелік ISO щодо яких Учасник може надавати послуги сертифікації а також відсутні додатки до сертифікату. Викладене свідчить про невідповідність даного документу вимогам п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 36626375 |
---|---|
Поштова адреса | 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, ПЛОЩА СВОБОДИ, будинок 7, корпус 2, кімната 808 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Анна Пастухова |
Телефон | +380504024555 |
Ел. пошта | a.pastuhova@tsms.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-23-008950-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 151 485.01 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 5 лютого, 00:03 |
Аукціон |
16 грудня, 15:26 Переглянути |
Початок аукціону: | 16 грудня, 14:57 |
71730000-4 Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи управління якістю згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 “Quality management systems – Requirements”)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71730000-4, Послуги промислового контролю |
за кожний етап окремо протягом 30 (тридцяти) календарних днів після отримання Замовником рахунку на оплату послуг (далі - Рахунок) оформленого на підставі підписаного Сторонами Акту
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Максим Ковальов |
Телефон | +380444612720 |
Ел. пошта | maksym.kovalov@ugv.com.ua |