На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
486 687.60 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-23-014756-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 486 687.60 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України) |
---|---|
Обгрунтування: | З метою організації закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у ч. 2 ст. 40 Закону. Відповідно до п. 3 частини 2 ст. 40 Закону переговорна процедура застосовується Замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. При цьому Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Відповідно до Листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/60124-06 від 03.10.2020 року «Щодо переговорної процедури закупівлі» для застосування підстави відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону замовники можуть керуватися Кодексом цивільного захисту України (далі по тексту – «Кодекс»), яким передбачено визначення надзвичайної ситуації, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Поряд з цим статтею 5 Кодексу наведено класифікацію наслідків надзвичайних ситуацій. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу. Ч. 2 п. 23 ст. 17 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу - надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Надзвичайна ситуація може бути державною, регіональною, місцевою, об’єктовою. Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) (п. 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою КМУ від 24.03.2004 року № 368). Згідно з п. 11 Порядку - остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Відповідно до підписаного Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, відповідно до протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12.10.2021р., яким затверджено перелік надзвичайних ситуацій що виникли в Україні протягом вересня 2021 року (додаток 3), до протоколу №15 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 11.10.2021р визначено ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області та завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення для потреб Хмельницького окружного адміністративного суду необхідно здійснити закупівлю природнього газу на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. |
Дата останніх змін | 30 листопада, 17:08 |
---|
Природний газ29.4 тисяча кубічних метрів Адреса поставки: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Козацька, 42 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09120000-6, Газове паливо |
Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Хмельницький окружний адміністративний суд |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35173158 |
Поштова адреса | 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Козацька, буд. 42 |
Ім'я |
Аліна Грищун |
Телефон | +380382640616 |
Ел. пошта | lezniuk.aa@adm.km.court.gov.ua |