На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 759 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Завершено. Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34047002 |
---|---|
Поштова адреса | 01023, Україна, Київська область, Київ, вул. Еспланадна 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Луців Роман Ярославович |
Телефон | 380688639886 |
Ел. пошта | vtgdiptransgaz@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31019142 |
---|---|
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Пряшівська, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Головченко Андрій Григорович |
Телефон | +380313137688 |
Ел. пошта | avtomist@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41624830 |
---|---|
Поштова адреса | 46400, Україна, Тернопільська область, село Острів, вул. Промислова, 3Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шмир Володимир Васильович |
Телефон | +380676754075 |
Ел. пошта | tehnomistbud@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-24-004061-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 11 759 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 117 590.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 55 000.00 UAH |
Період уточнень | до 21 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 грудня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 лютого, 10:06 |
Аукціон |
4 січня, 15:42 Переглянути |
Капітальний ремонт моста через струмок на км 121+800 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина - Хуст, Закарпатська область1 робота Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно Технічного завдання та умов договору) Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Джерело фінансування - Державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Звітів про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)», «Підсумкових звітів про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період» та «Актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт», які наведено у додатках 38, 39 та 40 до Настанови, складених у відповідності з положеннями чинних Кошторисних норм України і стандартів, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Календарного плану робіт перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25449824 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 |
Ім'я |
Мигалко Ігор Володимирович |
Телефон | 380312640604 |
Ел. пошта | tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |