На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 930 710.40 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
4 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 грудня, 13:33
Опис
на виконання рішення АМКУ
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-06-008580-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 930 710.40 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України) |
---|---|
Обгрунтування: | Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та відсутність теплопостачання бюджетним закладам соціальної сфери на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, порушенням нормальних умов життєдіяльності та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю отримувачів послуг соціальних закладів в першу чергу закладів з постійним перебуванням людей (лікарня, терцентр, заклади дошкільної освіти тощо), а також враховуючи Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021, та протокол №26 від 05.11.2021 року, та протокол №28 від 30.11.2021 року якими визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю забезпечення теплопостачання установ та закладів освіти на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області та завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю теплопостачання соціальним закладам міста Козятина на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, пункту 6 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004р.№368, попередньо класифікувати, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10820 - НС унаслідок аварій в теплових мережах (системах гарячого водопостачання) холодної пори року) місцевого рівня . Документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі: Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021, та протокол №26 від 05.11.2021 року, та протокол №28 від 30.11.2021 року. |
Дата останніх змін | 4 січня, 00:03 |
---|
Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул.Дружби,59а в смт.Залізничне,м.Козятин Вінницької області (Код CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Перед початком робіт Замовник може сплачувати Підряднику попередню оплату на підставі рахунку-фактури для виконання робіт по Об'єкту у розмірі що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Попередня оплата здійснюється протягом 30 календарних днів від дати наданого рахунку-фактури шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту протягом 10 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41181994 |
Поштова адреса | 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Довженка, 2А |
Ім'я |
Тетяна Гайдучок |
Телефон | +380434222262 |
Ел. пошта | chustemisto@ukr.net |