На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2940.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мобільний стенд Roll-up Standart, а саме: стенд поставляється у комплекті з тканинним чохлом, розмір 800х2000 мм
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-06-010675-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 940.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 6 грудня, 14:33 |
---|
Мобільний стенд Roll-up Standart1 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22460000-2, Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники |
Оплата проводиться Покупцем за наявності відповідного фінансування після пред’явлення Продавцем рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар та відповідних сертифікатів якості, у разі якщо Товар підлягає сертифікації, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання належним чином оформлених зазначених документів та підписання видаткової накладної Покупцем.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40429588 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Ім'я |
Наталія Безрук |
Телефон | +380987534332 |
Ел. пошта | bezrooknata@gmail.com |