На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
812 630.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2855416645 |
---|---|
Поштова адреса | 78653, Україна, Івано-Франківська область, Косівський р-н, село Тюдів, вул.Франка Івана, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Аліна Гурей |
Телефон | +380961912902 |
Ел. пошта | ukrfashion2021@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-08-016572-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 812 630.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 063.15 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 грудня, 16:18 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 грудня, 16:19 |
Дата останніх змін | 22 грудня, 17:56 |
Медичні матеріали3 найменувань Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 26.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів,подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 10 (десяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2021р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147345 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Ім'я |
Марина Атанасова |
Телефон | +380955061310 |
Ел. пошта | atanasova.ten@gmail.com |