На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 984 375.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Згідно документації
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
1. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: У відповідності до Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» у п. 3 вимагалося надати: 1.1. «Скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації». Учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» було надано довідку, форма довідки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику процедури закупівлі згідно ч.9 ст. 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано довідку, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. «Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).». Учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не надано не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них, які відповідають вимогам до аналогічного договору, не надано документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Учаснику процедури закупівлі згідно ч.9 ст. 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ НАДАНО: Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).» На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічних договорів Замовник приймає лише договори, що оприлюднені в електронній системи закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро. Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів. 2. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає згідно Додатку 4 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» у п. 14 вимагалося надати: «від учасника надання: На виконання Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник повинен надати: - сканований(і) з оригіналу графік(и) проведення внутрішніх навчань працівників, інформація про яких надана у складі пропозиції учасника, які не мають сертифікати та/або посвідчення про проходження навчання; - скановані з оригіналу протоколи оцінки навчання працівників, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково знаходяться у постійних трудових відносинах та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях замовника» вих. № 88 від 23.12.2021 року, за змістом якої надано інформацію про працівника – кухар 5р. Кучбаєва Тетяна Василівна, на яку відсутній протокол оцінки навчання працівників. 3. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає вимогам додатку 5 «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (надаються за підписами уповноваженої особи) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) вимагалося надати: «Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника і можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.» Крім того, при підготовці своєї пропозиції в учасника була можливість звернутись до Замовника у поряду згідно ч.1 ст.24 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.». Ніяких запитань, звернень в цей період з Вашого боку не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги тендерної документації Вам було зрозуміло.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
відсутня
1. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: У відповідності до Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» у п. 3 вимагалося надати: 1.1. «Скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації». Учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» було надано довідку, форма довідки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику процедури закупівлі згідно ч.9 ст. 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано довідку, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. «Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).». Учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не надано не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них, які відповідають вимогам до аналогічного договору, не надано документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Учаснику процедури закупівлі згідно ч.9 ст. 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ НАДАНО: Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).» На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічних договорів Замовник приймає лише договори, що оприлюднені в електронній системи закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро. Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів. 2. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає згідно Додатку 4 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» у п. 14 вимагалося надати: «від учасника надання: На виконання Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник повинен надати: - сканований(і) з оригіналу графік(и) проведення внутрішніх навчань працівників, інформація про яких надана у складі пропозиції учасника, які не мають сертифікати та/або посвідчення про проходження навчання; - скановані з оригіналу протоколи оцінки навчання працівників, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково знаходяться у постійних трудових відносинах та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях замовника» вих. № 88 від 23.12.2021 року, за змістом якої надано інформацію про працівника – кухар 5р. Кучбаєва Тетяна Василівна, на яку відсутній протокол оцінки навчання працівників. 3. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає вимогам додатку 5 «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (надаються за підписами уповноваженої особи) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) вимагалося надати: «Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника і можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.» Крім того, при підготовці своєї пропозиції в учасника була можливість звернутись до Замовника у поряду згідно ч.1 ст.24 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.». Ніяких запитань, звернень в цей період з Вашого боку не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги тендерної документації Вам було зрозуміло.
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
-
Код ЄДРПОУ | 43356209 |
---|---|
Поштова адреса | 69050, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Космічна, будинок 119 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шевченко Тетяна Сергіївна |
Телефон | +380679653852 |
Ел. пошта | llclikea@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
відсутній
Код ЄДРПОУ | 37620175 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщенко |
Телефон | 380675688633 |
Ел. пошта | 37620175@mail.gov.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-08-018433-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 984 375.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 39 921.88 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 29 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 березня, 13:10 |
Аукціон |
21 лютого, 13:39 Переглянути |
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг).Catering services for wards of the institution, code DK 021: 2015 - 55510000-8 Canteen services (outsourcing).1 послуга Адреса поставки: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №2" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188234 |
Поштова адреса | 51600, Україна, Дніпропетровська область, місто Верхньодніпровськ, ВУЛИЦЯ УПОРНА, будинок 1А |
Ім'я |
Надія Константинова |
Телефон | +380633931072 |
Ел. пошта | zakupki.ddi2@ukr.net |