На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 436.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Календар квартальний - 10 шт.; 2 . Календар офісний малий "Хатинка" - 10 шт.; 3. Календар перекидний - 5 шт.; 4. Ручка кулькова Live TOUCH BUROMAX, синя - 50 шт.; 5. Олівець графічний МАРКО - 20 шт.; 6. Файл для документів А-4, 40мкм, глянець, (100 шт/уп) прозора - 5 уп.; 7. Папка-швидкосшивач пластиковий, А4/з перфорацією /прозорий верх ECONO MIX - 50 шт.; 8. Папка на зав`язках А4 / картон - 50 шт.; 9. Папка-швидкозшивач "Справа" А4 / картон - 50 шт.; 10. Стікери закладки стрілка "офіс" - 16 пач.; 11. Ділова книга з твердим верхом в клітинку, формат А4 Brisk Office, 96 аркушів - 10 шт.; 12. Шляхові листи газетка - 2 пач.; 13. Папір для заміток з клеючим верхом ECONO MIX - 15 шт.; 14. Біндер 51мм (12шт/уп) BURO MAX - 30 шт.; 15. Клей ПВА, об`єм 100 грам - 6 шт.; 16. Коректор рідкий з пензликом KORES - 10 шт.; 17. Книга оборотних відомостей, офсетка, 50 арк. - 5 шт.; 18. Книга пустграфка, офсетка, 50 арк. - 5 шт.; 19. Папка реєстратор фоновий А4, BUROMAX 0,7 см - 15 шт.; 20. Папка з файлами ECONO MIX, на 60 файлів - 10 шт.; 21. Скоби до степлера 24/6 - 10 пач.; 22. Щоденник датований на 2022 рік, формат А5, записник - 5 шт.; 23. Папір А4 MAESTRO standart+, 80г/м 2 500 арк. білий - 30 пач.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-09-002074-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 11 436.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 9 грудня, 09:41 |
---|
1. Календар квартальний - 10 шт.; 2 . Календар офісний малий "Хатинка" - 10 шт.; 3. Календар перекидний - 5 шт.; 4. Ручка кулькова Live TOUCH BUROMAX, синя - 50 шт.; 5. Олівець графічний МАРКО - 20 шт.; 6. Файл для документів А-4, 40мкм, глянець, (100 шт/уп) прозора - 5 уп.; 7. Папка-швидкосшивач пластиковий, А4/з перфорацією /прозорий верх ECONO MIX - 50 шт.; 8. Папка на зав`язках А4 / картон - 50 шт.; 9. Папка-швидкозшивач "Справа" А4 / картон - 50 шт.; 10. Стікери закладки стрілка "офіс" - 16 пач.; 11. Ділова книга з твердим верхом в клітинку, формат А4 Brisk Office, 96 аркушів - 10 шт.; 12. Шляхові листи газетка - 2 пач.; 13. Папір для заміток з клеючим верхом ECONO MIX - 15 шт.; 14. Біндер 51мм (12шт/уп) BURO MAX - 30 шт.; 15. Клей ПВА, об`єм 100 грам - 6 шт.; 16. Коректор рідкий з пензликом KORES - 10 шт.; 17. Книга оборотних відомостей, офсетка, 50 арк. - 5 шт.; 18. Книга пустграфка, офсетка, 50 арк. - 5 шт.; 19. Папка реєстратор фоновий А4, BUROMAX 0,7 см - 15 шт.; 20. Папка з файлами ECONO MIX, на 60 файлів - 10 шт.; 21. Скоби до степлера 24/6 - 10 пач.; 22. Щоденник датований на 2022 рік, формат А5, записник - 5 шт.; 23. Папір А4 MAESTRO standart+, 80г/м 2 500 арк. білий - 30 пач.23 найменувань Адреса поставки: 88003, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Тургенєва, буд.8 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | Комунальна установа "Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат" Закарпатської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26396478 |
Поштова адреса | 88003, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ТУРГЕНЄВА будинок 8 |
Ім'я |
Вікторія Дикун |
Телефон | +380508621731 |
Ел. пошта | kkt_soc@ukr.net |