На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 001 512.58 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється для забезпечення потреб на 2022 рік. Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації та додатку 1
Результати розгляду пропозиції – ТОВ "Каштан-Плюс": Згідно п. 5.1.2. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Для підтвердження відповідності вказаному критерію, учасникам процедури закупівлі необхідно надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про ПІБ, посаду, реквізити документа, що підтверджує прийняття на роботу/призначення на посаду, серед яких обов’язково повинні бути наявні: - комірник або завідуючий складом, - водії (у кількості, відповідно до зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів), - вантажники (не менше двох). У разі залучення учасником транспорту для здійснення поставок товару за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, та у якості додатків до неї, Учасник повинен надати: - скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі з відміткою про проходження медичного огляду; - Скан-копії оригіналів сертифікатів (не менше 1-ого) , якими підтверджується, що працівник учасника ознайомлений з навчальним курсом «Вимоги чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів. Практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів(системи НАССР) у закладах освіти», - скан-копії оригіналів посвідчень задіяних до постачання товару водіїв (відповідно до кількості зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів). На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та для забезпечення безперебійних поставок продукції учасник має підтвердити документально наявність в працівників Учасника, які будуть безпосередньо залучені до поставок товару, відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, шляхом надання у складі тендерної пропозиції на цих працівників наступних копій документів, діючих на момент подання тендерної пропозиції: - що підтверджують отримання повного курсу вакцинації або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, або - копій міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях. На підтвердження отримання повного курсу вакцинації або отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, учасники можуть надавати файли Сертифікатів, завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF. Або, надати в складі тендерної пропозиції скановані копії Сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, з обов’язковим засвідченням кожного такого сертифікату печаткою та підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасник надав довідку №ТП/12-01/15 від 12.01.2022 в якій відсутня інформація про наявність у учасника комірника або завідуючого складом, а також підтверджуючі документи, а саме: скан-копія оригіналу особистої медичної книжки працівника учасника (комірника або завідуючого складом) форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 з відміткою про проходження медичного огляду; документи що підтверджують отримання повного курсу вакцинації або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, або копії міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях. На підтвердження отримання повного курсу вакцинації або отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, учасники можуть надавати файли Сертифікатів, завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, або скановані копії Сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, з обов’язковим засвідченням кожного такого сертифікату печаткою та підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання тендерної пропозиції. Згідно п. 6.1. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик під час зберігання продукції, що складає предмет закупівлі, учасником у складі пропозиції надається документально підтверджена довідка про наявність у нього складських приміщень для забезпечення зберігання продуктів харчування, а саме складських приміщень, морозильного складу (низькотемпературні камери), холодильного складу (середньо температурні камери). Додатком до даної довідки є документи, що підтверджують право учасника на володіння або користування даним майном, а також скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують оплату за таким договором за попередній місяць. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. Крім того, термін дії права користування (оренди, надання послуг, лізингу, тощо) приміщенням та обладнанням має бути не менше ніж до 31.12.2022. При наданні договору суборенди, учасникам також додатково необхідно надати основний договір оренди. Учасником ТОВ "Каштан-Плюс" в складі тендерної пропозиції надано договір суборенди приміщення №01/12/21-С від 01.12.2021 року та платіжне доручення № 1838 від 24.12.2021 року. Під час розгляду вищезазначених документів виявлено, що учасник здійснив оплату за договором суборенди №01/12/21-С від 01.12.2021 року за поточний місяць, а не за попередній як вимагалося згідно умов тендерної документації. Згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Згідно абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз. 1 п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
-
Результати розгляду пропозиції – ТОВ "Каштан-Плюс": Згідно п. 5.1.2. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Для підтвердження відповідності вказаному критерію, учасникам процедури закупівлі необхідно надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про ПІБ, посаду, реквізити документа, що підтверджує прийняття на роботу/призначення на посаду, серед яких обов’язково повинні бути наявні: - комірник або завідуючий складом, - водії (у кількості, відповідно до зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів), - вантажники (не менше двох). У разі залучення учасником транспорту для здійснення поставок товару за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, та у якості додатків до неї, Учасник повинен надати: - скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі з відміткою про проходження медичного огляду; - Скан-копії оригіналів сертифікатів (не менше 1-ого) , якими підтверджується, що працівник учасника ознайомлений з навчальним курсом «Вимоги чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів. Практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів(системи НАССР) у закладах освіти», - скан-копії оригіналів посвідчень задіяних до постачання товару водіїв (відповідно до кількості зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів). На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та для забезпечення безперебійних поставок продукції учасник має підтвердити документально наявність в працівників Учасника, які будуть безпосередньо залучені до поставок товару, відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, шляхом надання у складі тендерної пропозиції на цих працівників наступних копій документів, діючих на момент подання тендерної пропозиції: - що підтверджують отримання повного курсу вакцинації або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, або - копій міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях. На підтвердження отримання повного курсу вакцинації або отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, учасники можуть надавати файли Сертифікатів, завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF. Або, надати в складі тендерної пропозиції скановані копії Сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, з обов’язковим засвідченням кожного такого сертифікату печаткою та підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасник надав довідку №ТП/12-01/15 від 12.01.2022 в якій відсутня інформація про наявність у учасника комірника або завідуючого складом, а також підтверджуючі документи, а саме: скан-копія оригіналу особистої медичної книжки працівника учасника (комірника або завідуючого складом) форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 з відміткою про проходження медичного огляду; документи що підтверджують отримання повного курсу вакцинації або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, або копії міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях. На підтвердження отримання повного курсу вакцинації або отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, учасники можуть надавати файли Сертифікатів, завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, або скановані копії Сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, з обов’язковим засвідченням кожного такого сертифікату печаткою та підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання тендерної пропозиції. Згідно п. 6.1. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик під час зберігання продукції, що складає предмет закупівлі, учасником у складі пропозиції надається документально підтверджена довідка про наявність у нього складських приміщень для забезпечення зберігання продуктів харчування, а саме складських приміщень, морозильного складу (низькотемпературні камери), холодильного складу (середньо температурні камери). Додатком до даної довідки є документи, що підтверджують право учасника на володіння або користування даним майном, а також скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують оплату за таким договором за попередній місяць. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. Крім того, термін дії права користування (оренди, надання послуг, лізингу, тощо) приміщенням та обладнанням має бути не менше ніж до 31.12.2022. При наданні договору суборенди, учасникам також додатково необхідно надати основний договір оренди. Учасником ТОВ "Каштан-Плюс" в складі тендерної пропозиції надано договір суборенди приміщення №01/12/21-С від 01.12.2021 року та платіжне доручення № 1838 від 24.12.2021 року. Під час розгляду вищезазначених документів виявлено, що учасник здійснив оплату за договором суборенди №01/12/21-С від 01.12.2021 року за поточний місяць, а не за попередній як вимагалося згідно умов тендерної документації. Згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Згідно абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз. 1 п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 30955757 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Благовісна, 174 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексенко Ганна Іванівна |
Телефон | +380965468943 |
Ел. пошта | Kashtan-plus2017@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 36860729 |
---|---|
Поштова адреса | 18008, Україна, Черкаська область, Черкаси, ПРОСПЕКТ ХІМІКІВ, будинок 3/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пшенишна Надія Євгенівна |
Телефон | 380504475517 |
Ел. пошта | nadezdap63@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-13-004779-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 001 512.58 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 85 007.56 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 січня, 00:02 |
Черешня свіжаFresh cherries3112 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Апельсини свіжіOranges are fresh22100 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Банани свіжіFresh bananas69318 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Вишня свіжаFresh cherries1940 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Смородина свіжаFresh currants2737 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Груша свіжаThe pear is fresh9336 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Лимони свіжіLemons are fresh6374 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Малина свіжаFresh raspberries2737 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Мандарини свіжіTangerines are fresh5779 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Абрикоси свіжіFresh apricots3929 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Яблука свіжіFresh apples88574 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Персики свіжіPeaches are fresh3929 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Слива свіжаFresh plum8014 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Виноград свіжийFresh grapes3256 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Кріп зеленьDill greens1707 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Салат зеленийGreen salad1795 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Цибуля ріпчастаOnions45163 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Цибуля зеленаGreen onions6070 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Морква свіжаFresh carrots94776 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Помідори свіжіFresh tomatoes33724 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Кабачки свіжіFresh zucchini14272 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Помідори черіCherry tomatoes1675 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Перець солодкий свіжийFresh sweet pepper6496 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Часник свіжийFresh garlic365 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Редиска свіжаFresh radish2282 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Огірок свіжийFresh cucumber15755 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Петрушка зеленьParsley greens3024 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Шпинат зеленийSpinach is green363 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Броколі свіжіBroccoli is fresh250 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Гарбуз свіжийFresh pumpkin11650 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Баклажани свіжіEggplants are fresh250 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
ХурмаPersimmon57 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Буряк свіжийFresh beets27730 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Капуста цвітнаCauliflower2657 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Капуста білокачаннаWhite cabbage108952 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Капуста червонокачаннаRed cabbage3227 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Петрушка коріньParsley root241 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Горошок свіжий (лущений)Fresh peas (shelled)782 кілограм Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси Строк: до 31.12.2022 18:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36299692 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Ім'я |
Сорочан Максим Анатолійович (Sorochan Maxim Anatoliyovich) |
Телефон | +380472373386 |
Ел. пошта | voloshyn2021@ukr.net |