На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
67 046.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог статті 39 Податкового кодексу України за кодом ДК 021:2015 - 79220000-2 Податкові послуги 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: за місцезнаходженням виконавця. 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту надання письмової заявки від Адміністрації. 6. Умови оплати: Оплата за фактично надані послуги, шляхом прямого банківського переведення коштів на рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних актів здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку та підписаних актів здавання-приймання наданих послуг, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) наявності в затвердженому фінансовому плані Покупця на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 67 046,67 грн. без ПДВ/ 80 456,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 20.12.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 23.12.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33306958 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 19-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександра Гасюк |
Телефон | +380444903000 |
Ел. пошта | oleksandra.hasiuk@ua.ey.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-14-006491-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 67 046.67 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 670.47 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 20 грудня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 грудня, 12:00 |
Дата останніх змін | 17 січня, 09:40 |
Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог статті 39 Податкового кодексу України1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79220000-2, Податкові послуги |
Оплата за фактично надані послуги, шляхом прямого банківського переведення коштів на рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних актів здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку та підписаних актів здавання-приймання наданих послуг, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) наявності в затвердженому фінансовому плані Покупця на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Малакаєв Сергій Володимирович |
Телефон | 0487381865 |
Ел. пошта | Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua |