На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-14-006069-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 800.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 17 вересня 2021 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: штампи (код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), № оголошення UA-2021-09-17-002811-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. 26 жовтня 2021 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: штампи та оснащення до них (код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), № оголошення UA-2021-10-26-006242-b. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону. Враховуючи вищевикладене та зважаючи на потребу в закупівлі штампів та оснащення до них та згідно з пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, та згідно з абзацом 6 пункту 13 статті 11 Закону за наявності підстав для здійснення переговорної процедури закупівлі, передбачених цим Законом, замовники, які зобов’язані здійснювати закупівлі через централізовану закупівельну організацію, самостійно проводять закупівлі товарів та послуг із застосуванням переговорної процедури закупівлі, Житомирською митницею вбачається можливим здійснити закупівлю штампів та оснащення до них в приватної фірми «ПАРАГРАФ» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. |
Дата останніх змін | 28 грудня, 13:25 |
---|
Оснащення до печатки, Ø40 мм, механічне3 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оснащення до штампу, 38х14 мм, механічне4 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оснащення до штампу, 58х22 мм, механічне2 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оснащення до штампу, 47х18 мм, механічне1 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 38х14 мм, макет №11 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 38х14 мм, макет №21 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 38х14 мм, макет №31 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше Ø38 мм, макет №41 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 68х10 мм, макет №51 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 55х20 мм, макет №61 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 55х20 мм, макет №71 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 55х20 мм, макет №81 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 55х37 мм, макет №91 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 38х14 мм, макет №101 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше Ø38 мм, макет №111 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше Ø38 мм, макет №121 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше Ø38 мм, макет №131 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше Ø38 мм, макет №141 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 54х19 мм, макет №151 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 54х19 мм, макет №161 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кліше 44х15 мм, макет №171 штука Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 25 Строк: до 31.12.2021 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирська митниця |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44005610 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Перемоги,25 |
Ім'я |
Павлюк Ганна Володимирівна ( ) |
Телефон | +380412418742 |
Ел. пошта | zt.vagd@customs.gov.ua |