На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
98 580.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Система документообігу (СЕД) - на базі бізнес-процесів BPMN 2.0 з екстреністю, делегуванням, референтністю, послідовне та паралельне візування, ЕЦП, фільтрами і т.і. Електронна Система Контролю (ЕСК) - керування завданнями співробітників, контроля термінів, оповіщення по статусах завдань, затримки і т.і. Календар завдань - Зручний інтерфейс по неділях і місяцях по виконанню/контролю. Ескалації - Завдання правил реакцій на невиконання в строк документів або завдань. iDoc light - Обмін документами з контрагентами та клієнтами і миттєве онлайн-підписання (юридично значимим ЕЦП). Персонал - адміністрування персоналом та ролями на підприємстві Публікації - гарантоване донесення важливої інформації (наприклад по Приказу або розрядженню) до всіх співробітників (у т.ч. ознайомлення "під підпис" та/або до дати). HelpDesk - Система обробки питань співробітників, інтегрована у JIRA (робота окремо) Інтеграція з GoogleDocs - онлайн-узгодження документів з контрагентами у GoogleDocs Авторизація Google/LDAP/ActiveDirectory - додаткова авторизація (у т.ч. двуфакторна) Інші інтеграції - можливість інтеграції з іншими обліковими системами (інтеграції окремо).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42339711 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Тополина, буд. 26 кв. 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Паненко Костянтин Олександрович |
Телефон | +380682292828 |
Ел. пошта | client@icore.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-15-009457-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 98 580.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 15 грудня, 17:49 |
---|
Право на використання екземпляру Комп’ютерної програми «Система електронного документообігу «АйДок»1 штука Адреса поставки: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48310000-4, Пакети програмного забезпечення для створення документів |
Назва організації | Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42092130 |
Поштова адреса | 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1 |
Ім'я |
Виджак Ірина |
Телефон | 380663541010 |
Ел. пошта | i.vydzhak@lvivenergozbut.com |