На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
360.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-16-009641-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 360.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 грудня, 17:23 |
---|
1. Інвентарна картка200 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського,31 Строк: до 31.12.2021 16:42 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
2. Особовий рахунок100 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського,31 Строк: до 31.12.2021 16:42 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
100% післяоплата. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної. Відстрочка за поставлений Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту одержання видаткових накладних між Постачальником та Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування поставленого Товару на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Український науково-дослідний інститут гірського лісівництва ім. П.С.Пастернака |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00994147 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, м Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 31 |
Ім'я |
Косюк Мар'яна Дмитрівна ( ) |
Телефон | +380342530249 |
Ел. пошта | girlis@ukr.net |