На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 722 488.76 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: спеціально обладнана станція технічного обслуговування за місцем знаходження Виконавця (з урахуванням особливостей розташування у відповідності до Технічних вимог). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 722 488,76 грн. без ПДВ / 2 066 986,51 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.02.2022 о 15-00 год. 12. Умови оплати: оплата вартості Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Адміністрацією рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 16.02.2022 о 15-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мусієнко Святослава Володимировича і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 14.03.2022, - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, - протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2022, встановлено, що - учасник процедури закупівлі виконав вимоги п.п. 1.1.1. п. 1.1. Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД), а саме, учасником ФОП Мусієнко Святославом Володимировичем у складі його тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2022 №14/01, в якій учасник процедури закупівлі зазначив інформацію про наявність власного та залученого обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі 1 (один) пост з ямою для автобусу вантажопідйомністю не менше 9 (дев’яти) тон. проте, - учасник процедури закупівлі не виконав вимоги п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу I Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, а саме, учасником ФОП Мусієнко Святославом Володимировичем у складі його тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2022 № 14/02, в якій були зазначені прізвище ім'я по батькові працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, у тому числі Мелков Олексій Олександрович, проте в якості додатка до довідки учасник процедури закупівлі надав скан-копію диплома на Мєлкова Олексія Олександровича, що не відповідає інформації зазначеній в довідці. Учаснику процедури закупівлі ФОП Мусієнко Святославу Володимировичу було надано право на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, але учасником ФОП Мусієнко Святославом Володимировичем не були виправлені за законодавчо встановленими термінами до 15 березня 2022 року 12:17 виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-12-17-007319-b) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 14.03.2022); Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мусієнко Святослава Володимировича по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (згідно з абзацом 2 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"); - абз. 6 п. 1 ст. 31 Закону - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
субпідрядник не залучається
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мусієнко Святослава Володимировича і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 14.03.2022, - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, - протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2022, встановлено, що - учасник процедури закупівлі виконав вимоги п.п. 1.1.1. п. 1.1. Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД), а саме, учасником ФОП Мусієнко Святославом Володимировичем у складі його тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2022 №14/01, в якій учасник процедури закупівлі зазначив інформацію про наявність власного та залученого обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі 1 (один) пост з ямою для автобусу вантажопідйомністю не менше 9 (дев’яти) тон. проте, - учасник процедури закупівлі не виконав вимоги п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу I Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, а саме, учасником ФОП Мусієнко Святославом Володимировичем у складі його тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2022 № 14/02, в якій були зазначені прізвище ім'я по батькові працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, у тому числі Мелков Олексій Олександрович, проте в якості додатка до довідки учасник процедури закупівлі надав скан-копію диплома на Мєлкова Олексія Олександровича, що не відповідає інформації зазначеній в довідці. Учаснику процедури закупівлі ФОП Мусієнко Святославу Володимировичу було надано право на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, але учасником ФОП Мусієнко Святославом Володимировичем не були виправлені за законодавчо встановленими термінами до 15 березня 2022 року 12:17 виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-12-17-007319-b) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 14.03.2022); Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мусієнко Святослава Володимировича по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (згідно з абзацом 2 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"); - абз. 6 п. 1 ст. 31 Закону - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 2848200010 |
---|---|
Поштова адреса | 65096, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, 65096, Одеська обл., місто Одеса, КАВКАЗЬКИЙ ПРОВУЛОК, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Святослав Мусієнко |
Телефон | 380978383849 |
Ел. пошта | mysienko.svet@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
без субпідрядника
Код ЄДРПОУ | 35880173 |
---|---|
Поштова адреса | 65070, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Інглезі, 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Подручний Олександр Сергійович |
Телефон | +380487843575 |
Ел. пошта | o.chtbsh@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
відсутній
Код ЄДРПОУ | 2510711493 |
---|---|
Поштова адреса | 65114, Україна, Одеська область, Одеса, Маршала Жукова 37/106 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рибаков Борис |
Телефон | +380956318435 |
Ел. пошта | sto7874768@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3416603672 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ ХІМІКІВ, будинок 2, квартира 115 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сорокін Владислав |
Телефон | 380939837681 |
Ел. пошта | PRESTIJ99@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37351915 |
---|---|
Поштова адреса | 67015, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Циганков Денис Олегович |
Телефон | +380487090007 |
Ел. пошта | dir.isp@adis.od.ua |
Скасовано
22 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 11 квітня, 11:54
Опис
Визначити тендер на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання таким, що не відбувся, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили (пункт 1 частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Детальний опис причин визнання тендеру таким, що не відбувся, дивись у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 11.04.2022 № 85, що додається.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-17-007319-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 722 488.76 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 612.44 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 6 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 лютого, 15:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 00:03 |
Аукціон |
22 березня, 14:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 22 березня, 13:53 |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобівVehicle repair and maintenance services1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
оплата вартості Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Адміністрацією рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Бузажи Ганна Юріївна (Moshun Nataliia Volodumurivna) |
Телефон | 380487381765 |
Ел. пошта | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |