На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-24-004877-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 24 грудня, 13:06 |
---|
Поточний ремонт огорож контейнерів для сміття житлових будинків за адреспми: просп. Пилипа Орлика, буд.19-211 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Пилипа Орлика, буд.19-21 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45110000-1, Руйнування та знесення будівель і земляні роботи |
Підрядник визначає обсяги та вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник протягом 5 робочих днів зобов"язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг, або письмово обгрунтувати причини відмови від їх підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44209446 |
Поштова адреса | 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65 |
Ім'я |
Анастасія Крістіна |
Телефон | 380562318457 |
Ел. пошта | adm44209446@gmail.com |