На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
121 255.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50101, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, будинок 30. Категорія замовника -Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі - відкриті торги, для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 млн грн.
Скасовано
10 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 30 грудня, 14:29
Опис
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (невідповідність номенклатурних позицій зазначених у річному плані закупівель)
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-30-005974-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 121 255.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 606.28 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 10 січня, 00:02 |
Початок аукціону: | 18 січня, 11:37 |
Наземна рекламна конструкція без фундаменту, рекламна конструкція закріплена на опорах контактної мережі та зовнішнього освітлення, тощо (демонтаж яких потребує залучення спецінструменту)2 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98390000-3, Інші послуги |
Рекламна конструкція розташована на фасадах та дахах будівель та споруд (демонтаж яких потребує залучення спецтехніки та спецінструменту)2.75 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98390000-3, Інші послуги |
Наземна рекламна конструкція (білборд з рекламною площиною від 10 м2до36 м2) із залученням спецтехніки4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98390000-3, Інші послуги |
Виносні штендери30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98390000-3, Інші послуги |
Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передач наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44338222 |
Поштова адреса | 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, пл. Молодіжна, будинок 1 |
Ім'я |
Оксана Артеменко |
Телефон | +380962684303 |
Ел. пошта | yo_reklama@ukr.net |