На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
598 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1.1. Надання незалежної оцінки діям Замовника, пов'язаних із досудовим та судовим захистом інтересів Замовника, розробка стратегії захисту інтересів Замовника у судових та досудових процесах щодо стягнення дебіторської та кредиторської заборгованості, інших процесах, до яких залучаються юридичні служби, та результати розгляду яких можуть вплинути на фінансовий стан чи репутацію Замовника, а саме: 1.1.1. вивчення та правовий аналіз документів Замовника; 1.1.2. моніторинг законодавства, судової практики для визначення раціональних інструментів та підходів до вирішення юридичного питання Замовника; 1.1.3. розробка стратегії юридично значущих дій, спрямованих на досягнення результату на користь Замовника; 1.1.4. складення правового висновку із пропозиціями для досягнення визначеної мети, покроковим планом реалізації погодженої Замовником стратегії. 1.2. Збирання, аналіз, підготовка та подання документів в рамках адміністративних правовідносин, учасником яких є Замовник, а саме: 1.2.1. розроблення правової позиції з визначеної правової проблеми; 1.2.2. складення та подання скарг, адміністративного позову щодо рішень, дій та бездіяльності суб’єктів владних повноважень, та про стягнення з відповідача - суб’єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю; 1.2.3. складення та подання адміністративного позову про визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акту чи окремих його положень; 1.2.4. складення та подання адміністративного позову про визнання протиправним та скасування індивідуального акту чи окремих його положень; 1.2.5. складення та подання апеляційних та касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами; 1.2.6. отримання судових рішень та звернення їх до виконання (взаємодія з виконавчими органами). 1.3. Представництво інтересів Замовника на стадії досудового розслідування та судового слідства щодо кримінальних правопорушень в інтересах Замовника, а саме: 1.3.1. розроблення правової позиції з визначеної правової проблеми; 1.3.2. складення та подання заяв, клопотань в рамках кримінального провадження; 1.3.3. оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів досудового розслідування та прокуратури; 1.3.4. представництво інтересів Замовника під час проведення слідчих дій; 1.3.5. складення та подання апеляційних та касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами; 1.3.6. отримання судових рішень та звернення їх до виконання (взаємодія з виконавчими органами). 1.4. Захист інтересів Замовника у спорах, що виникли з господарських правовідносин, а саме: 1.4.1. розроблення правової позиції з визначеної правової проблеми; 1.4.2. складення заяв, клопотань, скарг, позовних заяв, та інших необхідних документів для захисту порушених прав Захисника в рамках спорів, що виникають із господарських правовідносин; 1.4.3. участь у судових засіданням з метою представництва інтересів Замовника; 1.4.4. складення та подання апеляційних та касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами; 1.4.5. отримання судових рішень та звернення їх до виконання (взаємодія з виконавчими органами). 1.5. Представництво інтересів Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, в установах, підприємствах, організаціях всіх форм власності. 1.6. Складення та подання адвокатських запитів, запитів про отримання інформації. 1.7. Консультації з питань трудового законодавства, правова оцінка внутрішніх документів Замовника з питань трудового законодавства.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-30-006129-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 598 800.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 30 грудня, 13:48 |
---|
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва1 послуга Адреса поставки: 49003, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Курчатова, 8 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79110000-8, Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва |
Назва організації | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21927215 |
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Курчатова 8 |
Ім'я |
Олена Скорнякова |
Телефон | +380504825501,+380567786340 |
Ел. пошта | metro_ndv@ukr.net |