На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 640 762.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1) Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовником був встановлений відповідний перелік документів, які учасники мають подати у складі своєї пропозиції. Зокрема, пропозиція ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» не містить наступних документів: - копію свідоцтва платника ПДВ (або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); - копію відомостей (витягу) з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або копію виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - копію, засвідчену учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника (у разі потреби) та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою; Окрім зазначеного, на вимогу Замовника надати у складі пропозиції "проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього та лист-згоду учасника з проектом договору", Учасником надано проект договору про закупівлю, підготовлений не у відповідності з Додатком 4 до тендерної документації. На вимогу Замовника надати у складі пропозиції "заповнену тендерну пропозицію за формою (наведеною у Додатку 5 до тендерної документації) в окремому файлі із зазначенням типу файлу «цінова пропозиція» (зазначена інформація розкривається тільки після електронного аукціону)" Учасником надано файл "Цінова пропозиція", що має тип "Документи, що підтверджують кваліфікацію", який містить вартість пропозиції та адресований іншому Замовнику. Враховуючи вище викладене, пропозиція Учасника ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо подання документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору: - довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі (Зразок 3). - копія(ї) (скан-копі(ї) договору(ів) з усіма додатками аналогічного(их) предмету закупівлі за кодом ДК 021: 2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень». Пропозиція ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» містить файл «довідка аналогіч.договір.doc», у якому зазначена інформація про укладений між Учасником та ТОВ «ЕКОДНІПРО» договір. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасником у складі пропозиції надано файл «договір тов екодніпро. pdf», у якому міститься скан-копія зазначеного договору, але предметом даного договору є кейтеренгові послуги (про що зазначено у довідці) за кодом 55520000-1 «Кейтерингові послуги», що не відповідає встановленій Замовником вимозі. Окрім зазначеного, пункт 3 Додатку 1 до Тендерної документації містить наступну примітку: - під аналогічним предмету закупівлі договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з надання послуг забезпечення щоденного приготування їжі готової для споживання на харчоблоці Виконавця та постачання (доставку) за графіком Замовника (не менше 3 разів на добу) за примірним тижневим циклічним меню на адресу Замовника. На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системі закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро. Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів. ТОВ "ЕКОДНІПРО" станом на 08.02.2022 р. не зареєстрований в електронній системі закупівель «ПРОЗОРРО». Так як Учасником в жодному наданому документі не вказано ID оголошення або ID контракту, перевірити достовірність інформації, вказаної у договорі, неможливо. 3) Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо подання документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність у Учасника працівників у кількості, достатній для забезпечення надання послуг, та які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для організації послуг, обов’язково знаходяться у трудових відносинах з Учасником, та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях Виконавця, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії, у тому числі, обов’язковою є наявність у Учасника технолога, що працює на підприємстві (Зразок 2); - документи про фахову освіту технолога; Довідка, що була подана Учасником (файл «працівники.doc»), не містить дати проходження останньої флюорографії працівниками. А також не надано жодного документа на підтвердження фахової освіти технолога. 4) Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо подання документів на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: - Документ, який підтверджує наявність транспортного засобу, який використовує учасник для перевезення харчових продуктів та сировини (власний або залучений) на кожен із наведених у довідці транспортних засобів. Для орендованого транспортного засобу, що вказаний у довідці, подається договір оренди з актом приймання-передачі. Для інших способів залучення: або договір про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про співпрацю. - договір про надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції транспортних засобів Учасника зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2022 р. У наданому Учасником договорі №1128 від 17.08.2021р. про надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції, укладеному з ТОВ «САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ «ЛІКВАДАТОР» , зазначено, що даним договором передбачені роботи з винищування та захисту від вірусів та бактерій на території та в приміщеннях Замовника - ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ». Тобто, договір не передбачає надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції транспортних засобів. Отже, тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5) Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси для перших страв та напоїв, підложки/лотки для других страв та десертів, що щільно закриваються плівкою з використанням газового модифікованого середовища, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос, підложки/лотки та плівка), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи від 01.03.2021 року, об’єктом експертизи якого є термос (6л, 12л, 24л, 36л). Проте зазначений документ надано для участі у тендері іншому підприємству, а саме: ПП «Універсалпостач Полтава». Копії документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість на підложки/лотки та плівку Учасником не надано. Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» (і.к.42469732) підлягає відхиленню на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
відсутній
1) Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовником був встановлений відповідний перелік документів, які учасники мають подати у складі своєї пропозиції. Зокрема, пропозиція ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» не містить наступних документів: - копію свідоцтва платника ПДВ (або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); - копію відомостей (витягу) з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або копію виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - копію, засвідчену учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника (у разі потреби) та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою; Окрім зазначеного, на вимогу Замовника надати у складі пропозиції "проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього та лист-згоду учасника з проектом договору", Учасником надано проект договору про закупівлю, підготовлений не у відповідності з Додатком 4 до тендерної документації. На вимогу Замовника надати у складі пропозиції "заповнену тендерну пропозицію за формою (наведеною у Додатку 5 до тендерної документації) в окремому файлі із зазначенням типу файлу «цінова пропозиція» (зазначена інформація розкривається тільки після електронного аукціону)" Учасником надано файл "Цінова пропозиція", що має тип "Документи, що підтверджують кваліфікацію", який містить вартість пропозиції та адресований іншому Замовнику. Враховуючи вище викладене, пропозиція Учасника ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо подання документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору: - довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі (Зразок 3). - копія(ї) (скан-копі(ї) договору(ів) з усіма додатками аналогічного(их) предмету закупівлі за кодом ДК 021: 2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень». Пропозиція ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» містить файл «довідка аналогіч.договір.doc», у якому зазначена інформація про укладений між Учасником та ТОВ «ЕКОДНІПРО» договір. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасником у складі пропозиції надано файл «договір тов екодніпро. pdf», у якому міститься скан-копія зазначеного договору, але предметом даного договору є кейтеренгові послуги (про що зазначено у довідці) за кодом 55520000-1 «Кейтерингові послуги», що не відповідає встановленій Замовником вимозі. Окрім зазначеного, пункт 3 Додатку 1 до Тендерної документації містить наступну примітку: - під аналогічним предмету закупівлі договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з надання послуг забезпечення щоденного приготування їжі готової для споживання на харчоблоці Виконавця та постачання (доставку) за графіком Замовника (не менше 3 разів на добу) за примірним тижневим циклічним меню на адресу Замовника. На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системі закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро. Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів. ТОВ "ЕКОДНІПРО" станом на 08.02.2022 р. не зареєстрований в електронній системі закупівель «ПРОЗОРРО». Так як Учасником в жодному наданому документі не вказано ID оголошення або ID контракту, перевірити достовірність інформації, вказаної у договорі, неможливо. 3) Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо подання документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність у Учасника працівників у кількості, достатній для забезпечення надання послуг, та які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для організації послуг, обов’язково знаходяться у трудових відносинах з Учасником, та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях Виконавця, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії, у тому числі, обов’язковою є наявність у Учасника технолога, що працює на підприємстві (Зразок 2); - документи про фахову освіту технолога; Довідка, що була подана Учасником (файл «працівники.doc»), не містить дати проходження останньої флюорографії працівниками. А також не надано жодного документа на підтвердження фахової освіти технолога. 4) Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо подання документів на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: - Документ, який підтверджує наявність транспортного засобу, який використовує учасник для перевезення харчових продуктів та сировини (власний або залучений) на кожен із наведених у довідці транспортних засобів. Для орендованого транспортного засобу, що вказаний у довідці, подається договір оренди з актом приймання-передачі. Для інших способів залучення: або договір про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про співпрацю. - договір про надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції транспортних засобів Учасника зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2022 р. У наданому Учасником договорі №1128 від 17.08.2021р. про надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції, укладеному з ТОВ «САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ «ЛІКВАДАТОР» , зазначено, що даним договором передбачені роботи з винищування та захисту від вірусів та бактерій на території та в приміщеннях Замовника - ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ». Тобто, договір не передбачає надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції транспортних засобів. Отже, тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5) Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси для перших страв та напоїв, підложки/лотки для других страв та десертів, що щільно закриваються плівкою з використанням газового модифікованого середовища, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос, підложки/лотки та плівка), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи від 01.03.2021 року, об’єктом експертизи якого є термос (6л, 12л, 24л, 36л). Проте зазначений документ надано для участі у тендері іншому підприємству, а саме: ПП «Універсалпостач Полтава». Копії документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість на підложки/лотки та плівку Учасником не надано. Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ» (і.к.42469732) підлягає відхиленню на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 42469732 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 59, офіс 235/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Володимир Каменецький |
Телефон | 380505018499 |
Ел. пошта | 42469732@mail.gov.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42234821 |
---|---|
Поштова адреса | 49102, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 2-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Торощин |
Телефон | +380971186131 |
Ел. пошта | kv.call.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
відсутня
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-30-011586-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 640 762.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 43 203.81 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 20 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 січня, 19:12 |
Дата останніх змін | 28 лютого, 14:03 |
Аукціон |
16 лютого, 12:29 Переглянути |
Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ)Therapeutical feeding services (NSZU funds)1 послуга Адреса поставки: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31 Строк: до 31.07.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55511000-5, Послуги їдалень та інших кафе закритого типу |
Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться за рахунок коштів НСЗУ шляхом поетапної оплати Замовником після наданих послуг та пред’явлення Виконавцем акту наданих послуг на оплату Послуг протягом 10 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01280527 |
Поштова адреса | 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Ім'я |
Елена Гришко |
Телефон | +380663201364 |
Ел. пошта | polishko.np@gmail.com |