На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
60 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-31-000211-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 60 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 605.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 січня, 00:02 |
Послуга передрейсового медичного огляду водіїв1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 10:11 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85121100-4, Послуги лікарів загальної практики |
Оплата послуг здійснюється Замовником по факту наданих послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг та рахунку, складених у 2 (двох) примірниках по 1 (одному) для кожної із Сторін. Оплата за даним договором здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця та за умови відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування відповідних послуг на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна митна служба України в особі Одеської митниці |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44005631 |
Поштова адреса | 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А |
Ім'я |
Кікот Валерій Антонович ( ) |
Телефон | +380487342843 |
Ел. пошта | kikot1968@gmail.com |