На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
616 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.КРАМАТОРСЬКА
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
-
Код ЄДРПОУ | 31939411 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Балашовська, буд. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іващенко Олег Валерійович |
Телефон | 380577840529 |
Ел. пошта | dmd-service@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-05-001738-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 616 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 160.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 січня, 19:00 |
Дата останніх змін | 21 січня, 19:03 |
ПАПІР Mondi Maestro Standart+ А4, або еквівалент3850 стопа паперу Адреса поставки: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул.Краматорський,22 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару і підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.КРАМАТОРСЬКА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31944772 |
Поштова адреса | 84331, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, б-р Краматорський, буд. 47 |
Ім'я |
Ольга Олександрівна Кусакіна |
Телефон | +380626479093 |
Ел. пошта | kpsez02kr@gmail.com |