На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Питома вага критерію-100%. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Скасовано
23 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 12 березня, 18:21
Опис
Виникла необхідність у визнанні торгів такими, що не відбулися внаслідок дії непереборної сили, а саме: В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що призводять до виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: ст. 26, 27, 29, 17 Закону, з порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ці ж обставини призвели до наступних наслідків: - зупинено до припинення чи скасування воєнного стану розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Антимонопольного комітету України та рішення по яким не були прийняті станом на 25 лютого 2022 року; - припинено проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України наказом Державної аудиторської служби України 24.02.2022 № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю». Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. З урахуванням зазначеного, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено визнати торги такими, що не відбулися.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-10-005770-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 340 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 31 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 12:00 |
Дата останніх змін | 23 березня, 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня, 13:13 |
Кондиціонер продуктивністю холода, не менше 18000 BTUAir conditioning with a cold capacity of at least 18000 BTU5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42512200-0, Настінні кондиціонери повітря |
Кондиціонер продуктивністю холода, не менше 12000 BTUAir conditioning with a cold capacity of at least 12000 BTU10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42512200-0, Настінні кондиціонери повітря |
Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було поставлено Товар на умовах та в порядку передбаченому Договором. Оплата здійснюється на підставі підписаного Сторонами Зведеного акту, який складається у порядку передбаченому умовами Договору, та за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої_(-их) податкової(-их) накладної (-их) за операціями поставки Товару. In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the tender documentation, payment for the delivered Goods shall be made by the Buyer by the 20th (twentieth) day of the month following the reporting month within which the Goods were delivered on the terms and in the manner prescribed by the Agreement. Payment is made on the basis of the Consolidated Act signed by the Parties, which is drawn up in the manner prescribed by the terms of the Agreement, and subject to registration by the Supplier before the date of payment in the Unified Register of Tax Invoices. Goods.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Лой Людмила Григорівна |
Телефон | 380443232078 |
Ел. пошта | loi-lh@ukrposhta.ua |