На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
86 876.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: оголошення на очіквану вартість
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
- відсутність документу , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та/або договору; - відсутність Договору оренди на складське приміщення; - відсутність оригіналу (або нотаріально завіреної копії, або копія, завірена лабораторією, що видала документ) протоколу досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку про безпечність товару, наданого акредитованою лабораторією на ім’я учасника або виробника продукції із проведеними лабораторними дослідженнями партії даного щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- відсутність документу , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та/або договору; - відсутність Договору оренди на складське приміщення; - відсутність оригіналу (або нотаріально завіреної копії, або копія, завірена лабораторією, що видала документ) протоколу досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку про безпечність товару, наданого акредитованою лабораторією на ім’я учасника або виробника продукції із проведеними лабораторними дослідженнями партії даного щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками
Код ЄДРПОУ | 3236401155 |
---|---|
Поштова адреса | 84000, Україна, Донецька область, Олександрівський р-н, село Петрівка Перша, вул.Зарічна, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Гаврик |
Телефон | +380669964862 |
Ел. пошта | super.gavrik12@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-11-000718-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 86 876.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 434.38 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 січня, 11:54 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 січня, 13:54 |
Дата останніх змін | 27 січня, 00:00 |
Масло вершкове536 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15530000-2, Вершкове масло |
Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахуванням поетапної оплати Покупцем поставлених товарів на рахунок Продавця. Оплата за поставлений товар здійснюються після факту постачання, відповідно накладним на отримані продукти харчування та рахункам доданим до них, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Продавця, з відстрочкою платежів до 45 календарних днів. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Білозерської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44143396 |
Поштова адреса | 85013, Україна, Донецька область, Білозерське, вул.Первія Олександра імені, будинок 4 |
Ім'я |
Ломакіна Катерина Василівна |
Телефон | 380669790159 |
Ел. пошта | lawyer-2021@ukr.net |