На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 480.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 2.1. Доставка товару здійснюється за адресою Покупця на склад харчоблоку 2 рази на тиждень (робочі дні, крім вихідних) з 6.30 до 14-00 години. Поставка товару Постачальником здійснюється згідно заявок Покупця протягом 2-х робочих днів з моменту отримання заявки. У разі необхідності Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 1-2 годин після надання заявки. 2.2. Розвантаження та занесення товару на склад харчоблоку здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 2.3. Право власності на товар переходить до Покупця з моменту підписання видаткової накладної матеріально-відповідальною особою Покупця та матеріально-відповідальною особою Продавця, підпис яких свідчить про видачу та одержання товару. 2.4. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. 2.5. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. 2.6. Продавець разом з продукцією надає Покупцю накладну на товар та всю супровідну документацію (сертифікат якості (відповідності) підприємства-виробника або декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або протокол випробувань харчової продукції та продовольчої сировини або інші документи, що передбачені чинним законодавством України) згідно вимог діючого законодавства. 2.7. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованоим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Продавець повинен надати завірені копії санітарних документів на транспорт та водія. Копії документів мають бути засвідчені печаткою Продавця, підписом уповноваженої особи та мати напис «згідно з оригіналом».
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-14-004339-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 480.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 14 січня, 14:19 |
---|
Сосиски молочні вищого гатунку200 кілограм Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006716 |
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Ім'я |
Юрій Пророчук |
Телефон | +380617698131 |
Ел. пошта | zokltend1@ukr.net |