На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Архівні стелажі кількості 58 шт: - Архівні стелажі на 6 полиць 2700*1000*500 - 50 шт. - Архівні стелажі на 6 полиць 2470*1200*450 - 8 шт.
Лист від 02.02.2022 від учасника закупівлі ФОП Топчанюка Любомира Ярославовича про відмову від укладення договору на постачання архівних стелажів у зв'язку із зростанням цін на комплектуючі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Лист від 02.02.2022 від учасника закупівлі ФОП Топчанюка Любомира Ярославовича про відмову від укладення договору на постачання архівних стелажів у зв'язку із зростанням цін на комплектуючі
Код ЄДРПОУ | 3243507471 |
---|---|
Поштова адреса | 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ НАГІРНА буд. 98 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Топчанюк Любомир Ярославович |
Телефон | +380966272787 |
Ел. пошта | liubomyr.t@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-000962-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 198 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 977.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 лютого, 00:01 |
ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Архівні стелажі58 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Поставлений Товар оплачується Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дня його прийняття у власність при умові отримання від Продавця всіх документів, передбачених п.2.4. Договору та фінансування (Додаток 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). У випадку затримки бюджетного фінансування Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поновлення цільового бюджетного фінансування та отримання ним цільових коштів на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконком Малинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053364 |
Поштова адреса | 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, пл. Соборна, буд. 6 а |
Ім'я |
Ходаківська Оксана Миколаївна |
Телефон | +380987669434 |
Ел. пошта | malinzakupki@ukr.net |