На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
329 423.72 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника та Виконавця 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 329 423,72 грн. без ПДВ / 395 308,46 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2022р. о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33218390 |
---|---|
Поштова адреса | 65063, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Армійська 15/86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Чмелевський |
Телефон | +380503366446 |
Ел. пошта | yarvetstech@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30646553 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, Одесса, вул. Канатна, 83 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Фёдорович Мельник |
Телефон | +380682629292 |
Ел. пошта | oleg@neologic.com.ua |
Скасовано
22 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 11 квітня, 12:46
Опис
Визначити тендер на предмет закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки таким, що не відбувся, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили (пункт 1 частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Детальний опис причин визнання тендеру таким, що не відбувся, дивись у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 11.04.2022 № 88, що додається.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-31-003397-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 329 423.72 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 647.12 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 12 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 лютого, 15:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 00:04 |
Аукціон |
23 лютого, 13:31 Переглянути |
Початок аукціону: | 23 лютого, 13:08 |
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) SP1ххx - SP2хх – SP3ххx1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) МР1хх - MP2хх - MP3хх - IM3xx1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) МР16хх - МР2ххx - МР3ххх - IM2xxx1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) MPC3хх – MPC4хх1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) MPC3ххх – MPC4ххх1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Круль Марина Васильевна (Moshun Nataliia Volodymyrivna) |
Телефон | 0487381766 |
Ел. пошта | Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |