На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Скасовано
11 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 31 травня, 10:25
Опис
Від начальника управління маркетингу Скоцик А. В. отримано службову записку №101.022.004.-3144-22 від 31.05.2022 року про відсутність подальшої потреби в закупівлі Штендер «Навігація» згідно коду ДК 021:2015 – 39170000-4 - Магазинні меблі (UA-2022-02-01-008893-b). Відповідно до ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Вирішено, керуючись ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-01-008893-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 580 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 900.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 11 червня, 00:03 |
Штендер "Навігація"Navigation stand300 штука Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 31.03.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the tender documentation. Payment for the Goods shall be made within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of each individual consignment of Goods. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Security of the tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Моргун Олександра Леонідівна |
Телефон | 380505008777 |
Ел. пошта | morgun-ol@ukrposhta.ua |