На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
108 014.00 UAH
40 000.00 UAH
11 600.00 UAH
5 400.00 UAH
9 580.00 UAH
3 200.00 UAH
4 900.00 UAH
1 700.00 UAH
5 000.00 UAH
2 300.00 UAH
4 100.00 UAH
1 152.00 UAH
3 222.00 UAH
1 920.00 UAH
3 140.00 UAH
3 100.00 UAH
3 600.00 UAH
1 900.00 UAH
2 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Усі документи, що готуютьсяучасником, викладаються українською мовою
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-11-003273-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 22 лютого, 09:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А4200 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Конверти С 5300 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверти С4150 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Скоби № 1010 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197100-7, Скоби, кнопки, креслярські кнопки |
Конверти DL600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Коректор ручка10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Скріпки5 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Скоби № 24/65 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Книга канцелярська А4 96 арк.5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Швидкозшивач А4200 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей ПВА 500 мл з дозатором5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей-олівець6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Фарба штемпельна Nrodat 70111 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка картонна на зав'язці Ф450 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Очікувана вартість закупівлі | 11 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 58.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А462 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Конверти DL500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Очікувана вартість закупівлі | 5 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А430 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 9 580.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 47.90 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А441 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Коректор ручка8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Файли для документів2 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Швидкозшивач А450 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Ручка кулькова30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Маркер текстовий кольоровий25 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Клей ПВА 100 мл з дозатором20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей-олівець20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Очікувана вартість закупівлі | 3 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А417 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 4 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 24.50 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А427 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 1 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8.50 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А49 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Конверти С510 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверти С426 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 25.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А427 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Конверти С520 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверти С433 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверти С61 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Очікувана вартість закупівлі | 2 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11.50 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А413 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 4 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20.50 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А422 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 1 152.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5.76 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А46 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Клей ПВА 100 мл з дозатором1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Файл для документів1 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч вузький 12*10 прозорий1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Очікувана вартість закупівлі | 3 222.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16.11 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А418 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Скотч вузький 12*10 прозорий1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Фарба штемпельна Nrodat 70111 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка картонна на зав'язці Ф42 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Швидкозшивач А45 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Очікувана вартість закупівлі | 1 920.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9.60 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А411 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 3 140.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 15.70 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А417 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 3 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 15.50 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А416 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 3 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 18.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А420 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 1 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9.50 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А410 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Очікувана вартість закупівлі | 2 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А412 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Назва організації | Управління ВД Фонду соціального страхування |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41313410 |
Поштова адреса | 73034, Україна, Херсонська область, ХЕРСОН, Репіна, 1 |
Ім'я |
Прошутіна Світлана |
Телефон | 0552335625 |
Ел. пошта | finans.he@fssu.gov.ua |