На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 940 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Наркотичні анальгетики – 10 найменувань – 4186 одиниць. Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
За результатами розгляду наданих учасником документів, було встановлено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підрозділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» вимагалось надання наступних документів/інформації (далі мовою оригіналу): «Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, надати гарантійний лист.»; «Вимагається відповідність якісних показників лікарських засобів, маркування пакувань, тощо, положенням Закону України «Про лікарські засоби» (надати гарантійний лист).»; «На учасника покладається обов’язок доставки товару, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою (надати гарантійний лист).». КП "ФАРМАЦІЯ" не надало в складі документів своєї тендерної пропозиції відповідні гарантійні листи. Згідно із Додатком 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Учасник в складі документів повинен був надати (далі мовою оригіналу): «Гарантійний лист, щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме залишковий термін зберігання не менше 80%.»; «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.» «Гарантійний лист стосовно: - належних умов зберігання та транспортування згідно інструкції застосування; - терміна придатності (не менш 80% від дати виготовлення). - сертифікат відповідності (якості); - інструкції з використання (методичні вказівки); - гарантійний лист виробника про представництво (дистрибуції) постачальника, або відповідний лист від імені Учасника, щодо безперебійної поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, згідно оголошення про торги, незалежно від своєчасності фінансування;»; «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання, гарантійні листи, які вимагаються цим додатком, копію ліцензії чи дозволу (при наявності), або лист – пояснення про її відсутність та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції даному додатку до ТД.». КП "ФАРМАЦІЯ" не надало в складі документів своєї тендерної вище зазначені документи/інформацію/гарантійні листи. Як наслідок, Учасник, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону підлягає відхиленню з наступної підстава: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду наданих учасником документів, було встановлено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підрозділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» вимагалось надання наступних документів/інформації (далі мовою оригіналу): «Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, надати гарантійний лист.»; «Вимагається відповідність якісних показників лікарських засобів, маркування пакувань, тощо, положенням Закону України «Про лікарські засоби» (надати гарантійний лист).»; «На учасника покладається обов’язок доставки товару, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою (надати гарантійний лист).». КП "ФАРМАЦІЯ" не надало в складі документів своєї тендерної пропозиції відповідні гарантійні листи. Згідно із Додатком 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Учасник в складі документів повинен був надати (далі мовою оригіналу): «Гарантійний лист, щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме залишковий термін зберігання не менше 80%.»; «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.» «Гарантійний лист стосовно: - належних умов зберігання та транспортування згідно інструкції застосування; - терміна придатності (не менш 80% від дати виготовлення). - сертифікат відповідності (якості); - інструкції з використання (методичні вказівки); - гарантійний лист виробника про представництво (дистрибуції) постачальника, або відповідний лист від імені Учасника, щодо безперебійної поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, згідно оголошення про торги, незалежно від своєчасності фінансування;»; «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання, гарантійні листи, які вимагаються цим додатком, копію ліцензії чи дозволу (при наявності), або лист – пояснення про її відсутність та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції даному додатку до ТД.». КП "ФАРМАЦІЯ" не надало в складі документів своєї тендерної вище зазначені документи/інформацію/гарантійні листи. Як наслідок, Учасник, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону підлягає відхиленню з наступної підстава: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 05415852 |
---|---|
Поштова адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка, 38-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пархоменко Валентина Сергіївна |
Телефон | +380444076915 |
Ел. пошта | parhomenko@pharmacy.kiev.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40477029 |
---|---|
Поштова адреса | 01015, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛАВРСЬКА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ДІАЛІЗ МЕДИК |
Телефон | +380970263934 |
Ел. пошта | dializmedic@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-15-005205-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 940 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 березня, 01:01 |
МорфінMorphine260 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: morphine, Morphine Код ATC/МОЗ АТХ: N02AA01, morphine |
БупренорфінBuprenorphine20 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: buprenorphine, Buprenorphine Код ATC/МОЗ АТХ: N02AE01, buprenorphine |
ПромедолPromedol1000 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: trimeperidine, Trimeperidine Код ATC/МОЗ АТХ: N02AB04, N02AB04 |
ТрамадолTramadol80 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: tramadol, Tramadol Код ATC/МОЗ АТХ: N02AX02, tramadol |
ФентанілFentanyl2400 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: fentanyl, Fentanyl Код ATC/МОЗ АТХ: N02AB03, fentanyl |
КетамінKetamine250 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: ketamine, Ketamine Код ATC/МОЗ АТХ: N01AX03, ketamine |
КлофелінKlofelin40 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: clonidine, Clonidine Код ATC/МОЗ АТХ: C02AC01, clonidine |
СибазонSibazon130 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: diazepam, Diazepam Код ATC/МОЗ АТХ: N05BA01, diazepam |
Натрію оксибутиратSodium oxybutyrate4 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: sodium oxybate, Sodium oxybate Код ATC/МОЗ АТХ: N01AX11, sodium oxybate |
НалоксонNaloxone2 пачка Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: naloxone, Naloxone Код ATC/МОЗ АТХ: V03AB15, naloxone |
Розрахунки за отримані лікарські засоби здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01991470 |
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
Ім'я |
Євтухова Наталія Олександрівна |
Телефон | 380412550106 |
Ел. пошта | posveta@i.ua |