На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: І. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «1. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) та/або за допомогою використання кваліфікованого електронного підпису, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні два роки (не менше 2-х договорів). Аналогічним договором вважається договір що стосується правил трансфертного ціноутворення. В довідці бажано зазначити наступну інформацію: предмет договорів, дати виконання договорів, найменування замовника(ів), адресу(и) замовника(ів), прізвище, ініціали та телефон(и) контактної(их) особи(іб) замовника(ів). 2. не менше 2-х копій договорів, зазначених у довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним договором вважається договір що стосується правил трансфертного ціноутворення. Інформація, що містить комерційну таємницю може бути закрита для перегляду (наприклад, замальована).». Учасником у складі своєї пропозиції надано (завантажено) документ «Лист вих. № 05/1 від 05.08.2022 р.» (файл «лист досвід.pdf») в якому зазначено досвід виконання аналогічних договорів та зазначено наступні компанії: McDonalds, ТОВ «Альянс Енерго Трейд», ПАТ «Мотор Січ», АТ «Укрспецтрансгаз», ТОВ «Конте Україна», ПРАТ «Вентиляційні системи», але при цьому, учасником не виконано умову пункту 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, учасником не надано «не менше 2-х копій договорів, зазначених у довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі», що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Натомість, учасником надано не зазначені в «довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі» скановану копію документу «Договір № 2020062301 про виконання робіт «23» червня 2020 р.» (файл «Договір РІЛЯ УКРАЇНА.pdf») та скановану копію документу «Договір № 2021081902 про виконання робіт «19» серпня 2021 р.» (файл «Договір СІТКА ЗАХІД.pdf»). При чому документ «Договір № 2021081902 про виконання робіт «19» серпня 2021 р.» (файл «Договір СІТКА ЗАХІД.pdf») надано не у повному обсязі, а саме, відсутня сторінка 5 договору, відсутній Додаток 1 до договору (враховуючи, що в пункті 1.1 договору зазначено: «1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання виконати завдання, надати послуги, виконати роботи згідно зі структурою Додатків до цього Договору (надалі – «Роботи»).», а в наданому документі в наявності лише «Додаток № 2 до договору»), що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ІІ. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Учасником завантажено пропозицію у вигляді файлів форматів «.pdf» та «.JPG» але накладено не «кваліфікований електронний підпис (КЕП)», як вимагалось Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а «удосконалений електронний підпис (УЕП)» (під час перевірки електронного підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify наявна наступна інформація: Підписувачі: Підписувач: ЩИРІН ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; П.І.Б.: ЩИРІН ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; Країна: Україна; РНОКПП: 2851512258; Організація (установа): ТОВ АІМ; Код ЄДРПОУ: 25004174; Посада: ДИРЕКТОР; Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 17:44:16 05.08.2022; Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000116EC60044CA7A03; Тип носія особистого ключа: Незахищений; Алгоритм підпису: ДСТУ-4145; Тип підпису: Удосконалений; Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped); Формат підпису: Базовий (CAdES-BES); Сертифікат: Кваліфікований), що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ІІІ. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «5. документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції, наприклад: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. 7. підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі у вигляді Листа-гарантії (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).». Учасником на виконання пункту 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано (завантажено) документ «Наказ (Розпорядження) 1-0000000006 від 20 квітня 2017р.» (файл «ТОВ АІМ Наказ Директор.pdf») про прийняття на роботу Щиріна Юрія Олександровича на посаду «Директор» та документ «Протокол №56 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО ІНДУСТРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ» ЄДРПОУ 25004174 28 лютого 2017 року» (файл «ТОВ АІМ Протокот №56 призначення директора.pdf») в якому одним з пунктів визначено: «Призначити на посаду Директора ТОВ «АГЕНТСТВО ІНДУСТРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ» Щиріна Юрія Олександровича з 01 березня 2017 року. На підставі заяви Щиріна Юрія Олександровича про призначення на посаду директора Товариства». Крім того, на виконання пункту 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано (завантажено) документ «Лист-гарантія» (файл «Додаток 2.pdf»), який підписано «Юрій ЩИРІН Генеральний директор», та в якому в графі «Керівництво (прізвище, ім'я та по батькові, посада, контактний телефон (за наявності))» та в графі «Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати пропозицію» зазначено «Генеральний директор Щирін Юрій Олександрович». Таким чином, враховуючи вищезазначені надані копії документів Наказ (Розпорядження) 1-0000000006 від 20 квітня 2017р.» та «Протокол №56 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО ІНДУСТРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ» ЄДРПОУ 25004174 28 лютого 2017 року», інформація, зазначена в документі «Лист-гарантія» (файл «Додаток 2.pdf») щодо посади Щиріна Юрія Олександровича як Генерального директора не являється дійсною (підписана особою з неіснуючою посадою чи надана на особу з неіснуючою посадою), або, якщо інформація зазначена в документі «Лист-гарантія» на Генерального директора Щиріна Юрія Олександровича є дійсною, то не надана виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника як Генерального директора, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ІV. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «3. довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) та/або за допомогою використання кваліфікованого електронного підпису про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть надавати послуги, що є предметом закупівлі (у разі залучення працівників співвиконавця, учасник зазначає про це у довідці).». Учасником не надано довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть надавати послуги, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: І. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «1. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) та/або за допомогою використання кваліфікованого електронного підпису, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні два роки (не менше 2-х договорів). Аналогічним договором вважається договір що стосується правил трансфертного ціноутворення. В довідці бажано зазначити наступну інформацію: предмет договорів, дати виконання договорів, найменування замовника(ів), адресу(и) замовника(ів), прізвище, ініціали та телефон(и) контактної(их) особи(іб) замовника(ів). 2. не менше 2-х копій договорів, зазначених у довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним договором вважається договір що стосується правил трансфертного ціноутворення. Інформація, що містить комерційну таємницю може бути закрита для перегляду (наприклад, замальована).». Учасником у складі своєї пропозиції надано (завантажено) документ «Лист вих. № 05/1 від 05.08.2022 р.» (файл «лист досвід.pdf») в якому зазначено досвід виконання аналогічних договорів та зазначено наступні компанії: McDonalds, ТОВ «Альянс Енерго Трейд», ПАТ «Мотор Січ», АТ «Укрспецтрансгаз», ТОВ «Конте Україна», ПРАТ «Вентиляційні системи», але при цьому, учасником не виконано умову пункту 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, учасником не надано «не менше 2-х копій договорів, зазначених у довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі», що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Натомість, учасником надано не зазначені в «довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі» скановану копію документу «Договір № 2020062301 про виконання робіт «23» червня 2020 р.» (файл «Договір РІЛЯ УКРАЇНА.pdf») та скановану копію документу «Договір № 2021081902 про виконання робіт «19» серпня 2021 р.» (файл «Договір СІТКА ЗАХІД.pdf»). При чому документ «Договір № 2021081902 про виконання робіт «19» серпня 2021 р.» (файл «Договір СІТКА ЗАХІД.pdf») надано не у повному обсязі, а саме, відсутня сторінка 5 договору, відсутній Додаток 1 до договору (враховуючи, що в пункті 1.1 договору зазначено: «1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання виконати завдання, надати послуги, виконати роботи згідно зі структурою Додатків до цього Договору (надалі – «Роботи»).», а в наданому документі в наявності лише «Додаток № 2 до договору»), що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ІІ. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Учасником завантажено пропозицію у вигляді файлів форматів «.pdf» та «.JPG» але накладено не «кваліфікований електронний підпис (КЕП)», як вимагалось Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а «удосконалений електронний підпис (УЕП)» (під час перевірки електронного підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify наявна наступна інформація: Підписувачі: Підписувач: ЩИРІН ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; П.І.Б.: ЩИРІН ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; Країна: Україна; РНОКПП: 2851512258; Організація (установа): ТОВ АІМ; Код ЄДРПОУ: 25004174; Посада: ДИРЕКТОР; Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 17:44:16 05.08.2022; Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000116EC60044CA7A03; Тип носія особистого ключа: Незахищений; Алгоритм підпису: ДСТУ-4145; Тип підпису: Удосконалений; Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped); Формат підпису: Базовий (CAdES-BES); Сертифікат: Кваліфікований), що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ІІІ. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «5. документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції, наприклад: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. 7. підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі у вигляді Листа-гарантії (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).». Учасником на виконання пункту 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано (завантажено) документ «Наказ (Розпорядження) 1-0000000006 від 20 квітня 2017р.» (файл «ТОВ АІМ Наказ Директор.pdf») про прийняття на роботу Щиріна Юрія Олександровича на посаду «Директор» та документ «Протокол №56 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО ІНДУСТРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ» ЄДРПОУ 25004174 28 лютого 2017 року» (файл «ТОВ АІМ Протокот №56 призначення директора.pdf») в якому одним з пунктів визначено: «Призначити на посаду Директора ТОВ «АГЕНТСТВО ІНДУСТРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ» Щиріна Юрія Олександровича з 01 березня 2017 року. На підставі заяви Щиріна Юрія Олександровича про призначення на посаду директора Товариства». Крім того, на виконання пункту 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано (завантажено) документ «Лист-гарантія» (файл «Додаток 2.pdf»), який підписано «Юрій ЩИРІН Генеральний директор», та в якому в графі «Керівництво (прізвище, ім'я та по батькові, посада, контактний телефон (за наявності))» та в графі «Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати пропозицію» зазначено «Генеральний директор Щирін Юрій Олександрович». Таким чином, враховуючи вищезазначені надані копії документів Наказ (Розпорядження) 1-0000000006 від 20 квітня 2017р.» та «Протокол №56 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО ІНДУСТРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ» ЄДРПОУ 25004174 28 лютого 2017 року», інформація, зазначена в документі «Лист-гарантія» (файл «Додаток 2.pdf») щодо посади Щиріна Юрія Олександровича як Генерального директора не являється дійсною (підписана особою з неіснуючою посадою чи надана на особу з неіснуючою посадою), або, якщо інформація зазначена в документі «Лист-гарантія» на Генерального директора Щиріна Юрія Олександровича є дійсною, то не надана виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника як Генерального директора, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ІV. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «3. довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) та/або за допомогою використання кваліфікованого електронного підпису про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть надавати послуги, що є предметом закупівлі (у разі залучення працівників співвиконавця, учасник зазначає про це у довідці).». Учасником не надано довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть надавати послуги, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 25004174 |
---|---|
Поштова адреса | 08140, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, село Шевченкове, ПРОВУЛОК ЮВІЛЕЙНИЙ, будинок 5/105 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Согулякін |
Телефон | +380665928181 |
Ел. пошта | andrii.sohuliakyn@aimarketing.info |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32559651 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Литвиненко Владислав |
Телефон | 380938866987 |
Ел. пошта | AVR@CROWE-AC.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-28-005420-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 160 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 600.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 серпня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 серпня, 10:49 |
Аукціон |
8 серпня, 11:35 Переглянути |
Інформаційно-консультаційні послуги з питань застосування правил трансфертного ціноутворення та виявлення контрольованих операцій за 2021 рік1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 23.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66170000-2, Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги |
Замовник здійснює оплату в розмірі 100% від загальної вартості Послуг за цим Договором протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, а також за умови подачі Замовником звіту про контрольні операції через електронну систему M.E.D.O.C. та прийняття його без зауважень контролюючим органом.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 16286441 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Ім'я |
Георгій Нижник |
Телефон | +380444810487 |
Ел. пошта | h.nyzhnyk@pk-ukraina.gov.ua |