На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
105 112 202.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Автомагістраль |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-04-008514-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 105 112 202.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 525 561.01 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 525 561.00 UAH |
Період уточнень | до 10 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 серпня, 11:44 |
Аукціон |
17 серпня, 15:07 Переглянути |
"Капітальний ремонт мосту через річку Ірша у м. Малин на автомобільній дорозі О061219 Народичі - Малин через Базар, км 67+015, Житомирської області"1 робота Адреса поставки: 11603, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога О061219 Народичі - Малин через Базар, км 67+015, м. Малин, міст через річку Ірша у м. Малин Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39932654 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Ім'я |
Руслана Миколаївна Пархомець |
Телефон | +380412420784 |
Ел. пошта | tender2@drrdep.zht.gov.ua |