На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
303 528.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. 2. Вид предмета закупівлі:Товари. 3. Особливості процедури: за вартістю придбання (найнижчою ціною). 4. Забезпечення тендерних пропозицій: 3 000,00 гривень без ПДВ. 5. Забезпечення виконання умов договору: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. 6. Місце доставки: 04070 Україна м. Київ Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс». 7. Очікувана вартість закупівлі: 303 528,00 гривень з ПДВ. 8. Назва джерела фінансування: кошти від господарської діяльності підприємства.
Відповідність вимогам тендерної документації 1) Вимагалось ТД: Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації 2.1.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). (вимога п.п. 2.1.3., табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації) 1) Надано (не надано) учасником: Учасник надав Рішення №1/08/06-22 від 08.07.2022р. про призначення на посаду директора Підприємства Литвина Романа Івановича, але не надав Наказ про призначення або вступ на посаду. У зв’язку з наявністю інших невідповідностей Учасника, Уповноважена особа не розмістила повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (згідно ч. 16 ст.29 Закону), а саме які невідповідності: 2) Вимагалось замовником: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання на неї КЕП. (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) 2) Надано (не надано) учасником: Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на його тендерну пропозицію, при цьому на тендерну пропозицію Учасника було накладено УЕП (удосконалений електронний підпис).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідність вимогам тендерної документації 1) Вимагалось ТД: Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації 2.1.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). (вимога п.п. 2.1.3., табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації) 1) Надано (не надано) учасником: Учасник надав Рішення №1/08/06-22 від 08.07.2022р. про призначення на посаду директора Підприємства Литвина Романа Івановича, але не надав Наказ про призначення або вступ на посаду. У зв’язку з наявністю інших невідповідностей Учасника, Уповноважена особа не розмістила повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (згідно ч. 16 ст.29 Закону), а саме які невідповідності: 2) Вимагалось замовником: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання на неї КЕП. (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) 2) Надано (не надано) учасником: Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на його тендерну пропозицію, при цьому на тендерну пропозицію Учасника було накладено УЕП (удосконалений електронний підпис).
Код ЄДРПОУ | 25634875 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Краснова, 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Литвин |
Телефон | +380675048278,+380444235165 |
Ел. пошта | avtoarmatura@gmail.com |
1) Вимагалось ТД: Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації 2.1.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). (вимога п.п. 2.1.2., табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації) 1) Надано (не надано) учасником: - Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту; - У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). 2) Вимагалось ТД: Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: 1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). 3. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. (вимога п. 3, табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації) 2) Надано (не надано) учасником: Надано Учасником не повному обсязі, що свідчить про ненадання. 3) Вимагалось замовником: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання на неї КЕП. (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) 3) Надано (не надано) учасником: Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на його тендерну пропозицію, при цьому на тендерну пропозицію Учасника було накладено УЕП (удосконалений електронний підпис).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
1) Вимагалось ТД: Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації 2.1.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). (вимога п.п. 2.1.2., табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації) 1) Надано (не надано) учасником: - Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту; - У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). 2) Вимагалось ТД: Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: 1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). 3. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. (вимога п. 3, табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації) 2) Надано (не надано) учасником: Надано Учасником не повному обсязі, що свідчить про ненадання. 3) Вимагалось замовником: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання на неї КЕП. (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) 3) Надано (не надано) учасником: Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на його тендерну пропозицію, при цьому на тендерну пропозицію Учасника було накладено УЕП (удосконалений електронний підпис).
Код ЄДРПОУ | 40398707 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волинська, 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бойко Олександр Олексійович |
Телефон | 380445313964 |
Ел. пошта | regiontp@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-15-005143-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 303 528.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 3 000.00 UAH |
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 27 вересня, 00:01 |
Алюмінієва вставка пантографа 6063 плоскаAluminum pantograph insert 6063 flat40 штука Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Алюмінієва вставка пантографа 6063 УНИКAluminum pantograph insert 6063 UNIK150 штука Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Світлана Петрова (Svitlana Petrova) |
Телефон | +380955001023 |
Ел. пошта | petrovakpt@ukr.net |