На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вид вершковото масла, що виготовлений з пастеризованих натуральних вершків. Смак і запах – чистий, добре виражений вершковий з присмаком пастеризації. Дозволено: недостатньо виражений або невиражений. Консистенція та зовнішній вигляд – однорідна, пластична, щільна, поверхня на розрізі блискуча або слабкоблискуча, суха. Дозволено: недостатньо щільна і пластична, поверхня на розрізі злегка матова з наявністю поодиноких дрібних крапель вологи розміром до 1 мм. Колір – від світло-жовтого до жовтого, однорідний за всією масою. Масова частка жиру – від 72,5 %. Масова частка кухонної солі - не більше ніж 1,0 %. Термін придатності повинен складати на момент поставки Товару не менше 90 % до його загального терміну придатності до споживання. Температура масла під час відвантажування з підприємства-виробника повинна бути не вища ніж 5 °С у споживчій тарі. Розфасовка – 200 гр. Пакування – пергамент, алюмінієва покаширована фольга чи інші полімерні матеріали, вітчизняного виробництва – відповідають вимогам чинних нормативних документів. Кожна одиниця масла в спожитковій тарі повинна містити наступне маркування: назву та адресу виробника, його товарний знак (за наявності), телефони, адресу потужностей виробництва, повну назву масла (торгової марки та власної назви за наявності), склад масла в порядку переваги складників, кінцеву дату споживання „Вжити до” або дату виробництва та строк придатності, умови зберігання, масу нетто, інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 гр. продукту, штрих-код ЕАN (згідно з ДСТУ 3147) позначення стандарту, із обовʼязковим зазначенням – без ГМО. Маркування повинно бути чітким. Вітчизняного виробника. Оцінка якості – ДСТУ 4399:2005. Об'єкти постання - об'єкти закладів освіти Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області. Назви закладів та адреси постачання: 1. Терешківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Барвінок” - вул. Шевченка, 7-А, с. Терешки, Полтавський р-н., Полтавська обл. 2. Копилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Ялинка” - вул. Горького, 70-Я, с. Копили, Полтавський р-н., Полтавська обл. 3. Головачанський комунальний заклад загальної середньої освіти - вул. Кобзаря, 58, с. Головач, Полтавський р-н., Полтавська обл. 4. Заворсклянський заклад дошкільної освіти „Волошка” - вул. Соборна, 7-А, с. Заворскло, Полтавський р-н., Полтавська обл. Поставка Товару 1 - 2 рази на тиждень, дрібнооптовими партіями за заявками уповноважених осіб Замовника. Поставка не пізніше двох робочих днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. Графік постачання Товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. Доставка Товару в заклади освіти повинна здійснюватись спеціалізованим автотранспортом (в спеціальних ящиках) Постачальника, який відповідно обладнаний для перевезення Товару за предметом Договору, водій повинен суворо дотримуватися особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів. Окрім того, водій, повинен мати медичну книжку. Замовник має право та повинен перевіряти наявність медичної книжки водія. Відповідальність за безпеку і якість Товару покладається на Учасника. Протягом всього періоду постачання, кожна партія Товару у закладах приймається за наявності супровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність та якість, а саме: - товарно-транспортної накладної згідно форми Додатку 7 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), з обовʼязковим дотриманнями температурного режиму відповідно Додатку 19 цих Правил та наявністю ветеринарного свідоцтва відповідно Додатку 21 цих Правил; - декларації виробника/якісного посвідчення або іншого документу, що підтверджує органолептичні і фізико-хімічні показники продукції, чинні на момент поставки партії Товару; - документи, що супроводжують Товар та упаковка повинні містити чітку інформацію, що дозволяє встановити виробника і постачальника продукції, місце її походження, також містити позначення партії, термін зберігання, залишковий термін придатності на момент постачання тощо. Товар, що буде постачатись за Договором, не повинен мати дефектів товарного вигляду, повинен бути упакований Учасником таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки, забезпечувати збереження смакових та якісних характеристик Товару. Товар повинен мати термін придатності на момент поставки не менше 90 % від терміну, визначеного виробником для даного виду Товару та за умови його збереження відповідно до встановлених норм і правил зберігання. Оплата за фактично поставлений товар здійснюється Замовником у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної та рахунку-фактури), наданих Постачальником при оформленні поставки. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником у встановлені Договором строки, може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після завершення строку визначеного в даному Договорі, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за фактично поставлений товар (партію товару). У разі підписання Договору, Постачальник підтверджує, що з Замовником досягнуто істотної умови Договору в частині проведення розрахунків в порядку казначейського обслуговування Замовника, як особливою умовою господарювання (порядок використання коштів Замовником, як розпорядника бюджетних коштів). Постачальник погоджується що за даним Договором не має права застосовувати штрафні санкції до Замовника за несвоєчасне проведення розрахунків, якщо Замовником фінансові зобов’язання в органах казначейства були зареєстровані своєчасно, але органом казначейства такі зобов’язання не були виконані (тобто кошти з казначейського рахунку Замовника своєчасно не надійшли на розрахунковий рахунок Постачальника, що є не виною Замовника, в тому числі і на момент пред’явлення претензії та виключають можливість застосування штрафних санкцій Постачальником).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44476694 |
---|---|
Поштова адреса | 36023, Україна, Полтавська область, Полтава, 36023, Полтавська обл., місто Полтава, вул.Огнівська, будинок 12, квартира 152 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Віталій Білан |
Телефон | 380934319932 |
Ел. пошта | tov.nolimit@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2291316389 |
---|---|
Поштова адреса | 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Вул. Європейська 4 Б кв.23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кубліцька Світлана Іванівна |
Телефон | +380675311570 |
Ел. пошта | 250962@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43278702 |
---|---|
Поштова адреса | 36009, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця, Хлібозаводська будинок, 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ніколаєнко Андрій |
Телефон | 380663730923 |
Ел. пошта | msp.poltava@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-19-000888-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 33 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 серпня, 01:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 вересня, 15:31 |
Масло солодковершкове 72%, ДСТУ 4399, фасоване, 200г600 штука Адреса поставки: 38762, Україна, Полтавська область, с. Терешки; с. Копили; с. Заворскло; с. Головач, вул. Шевченка, 7-А; вул. Горького, 70-Я; вул. Соборна, 7 а; вул. Кобзаря, 58 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15530000-2, Вершкове масло |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44206927 |
Поштова адреса | 38762, Україна, Полтавська область, с. Терешки, вул. Шевченка, 1-а |
Ім'я |
Віра Ковальова |
Телефон | +380996241112 |
Ел. пошта | veraleks_kov@ukr.net |