На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: закупівля проводиться керуючись постановою Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами відповідно постанови КМУ №723 від 24.06.22 р.)
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42210926 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03040, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 1, офіс 115 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пухеляк Андрей |
Телефон | 380667161555 |
Ел. пошта | ATPHARMA.OFFICE@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-19-002604-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 80 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 серпня, 14:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 серпня, 14:00 |
Дата останніх змін | 7 вересня, 16:06 |
система ендоскопічної візуалізації у комплекті1 комплект Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33168100-6, Ендоскопи Код НК 024:2019: 35616, Система ендоскопічної візуалізації |
Розрахунки по даному Договору проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, що зазначений у розділі 14 даного Договору, протягом 15-ти банківських днів з моменту поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02008951 |
Поштова адреса | 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
Ім'я |
Наталія Миколаївна Кольба |
Телефон | +380532609579,+380532609579 |
Ел. пошта | pokod.tender@gmail.com |