На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 005 520.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32256828 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Комарова, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Явір Олександр Олександрович |
Телефон | +380955233009 |
Ел. пошта | medpromservis@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2525701221 |
---|---|
Поштова адреса | 62466, Україна, Харківська область, Харківський район, селище міського типу Хорошеве, ВУЛИЦЯ ДЖЕРЕЛЬНА, будинок 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Шилова |
Телефон | +380965345651 |
Ел. пошта | infomed2016@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-01-004365-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 005 520.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 027.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 5 жовтня, 10:54 |
Аукціон |
19 вересня, 12:59 Переглянути |
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 35150 - Лампа ультрафіолетова герміцидна182 штука Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 Строк: до 22.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31515000-9, Лампи ультрафіолетового світла |
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 35150 - Лампа ультрафіолетова герміцидна81 штука Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 Строк: до 22.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31515000-9, Лампи ультрафіолетового світла |
Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому Договором, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Закупівля товару здійснюється в рамках реалізації спільного проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» в рамках Угоди про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19 березня 2015 р. N 8475-UA та Субсидіарної угоди між Міністерством охорони здоров'я України та Вінницькою обласною державною адміністрацією, Вінницькою міською радою (субпроект «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією»), як співфінансування, які передбачені у додатку 7 до рішення міської ради від 24.12.2021 №706 на виконання заходів програми «Здоров’я вінничан на 2022-2024 роки», яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2021 №758.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39183149 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Ім'я |
Євген Могир |
Телефон | +380679506630 |
Ел. пошта | adm.card.c@ukr.net |