На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6000.00 UAH
Замовник
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий Розрахунки здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, після отримання Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. Покупець не несе відповідальності за несвоєчасно проведені розрахунки в разі відсутності своєчасного фінансування на вказані цілі або з інших причин, що сталися не з вини Покупця. Датою оплати (датою виконання Покупцем зобов’язань) є дата зарахування грошей на рахунок Постачальника. Постачальник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі страхування, доставка та інше. Поставка Товару Покупцю здійснюється однією партією, відповідно до замовлення Покупця до 20.09.2022 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Білоусова |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | o.belousova@ofis-centr.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-12-009880-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 вересня, 09:32 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий30 стопа паперу Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Проскурівська 18 Строк: до 20.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41316723 |
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18 |
Ім'я |
Костянтин Белінський |
Телефон | +380682040416 |
Ел. пошта | jurist.km@fssu.gov.ua |