На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, а саме: здійснення публічних закупівель, - постановою КМУ від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – постанова №169) установлено, що в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, можуть здійснюватися без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу. Разом з тим, як передбачено підпунктом 3 п. 1 постанови № 169, під час здійснення передбачених цією постановою закупівель замовники повинні відповідно до Закону № 922 дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби ЛКП «Ратуша-сервіс» в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосуванні під час здійснення закупівлі постанови № 169. Рік випуску - 2018, 5-ти дверний, двигун дизельний 1.5L
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-28-008102-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 476 452.47 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 28 вересня, 15:36 |
---|
Транспортний засіб RENAULT DUSTER (код за ДК 021:2015:34110000-1 - Легкові автомобілі)1 штука Адреса поставки: 79008, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, пл.Ринок, 1 Строк: до 31.12.2022 15:34 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
Покупець повинен сплатити Продавцю на його банківський рахунок
Тип оплати: Аванс
Період: 3 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23949155 |
Поштова адреса | 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1,326 |
Ім'я |
Дуда Ігор Іванович ( ) |
Телефон | +380962925149 |
Ел. пошта | dudaigor80@gmail.com |