На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
310 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Код за ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Визначено в Додатку № 4 до цього оголошення. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг № з/п Найменування товарів згідно додатку № 4 до оголошення Од. виміру Кількість 1. Стакани паперові гофровані 185 мл шт. 60000 2. Стакани паперові гофровані 340 мл шт. 90000 3. Паличка-мішалочка 14 см дерев'яна шт. 16000 4. Ємність супова спінена об’ємом 330 мл без кришки шт. 800 5. Кришка до ємності супової спіненої об’ємом 330 мл шт. 800 6. Пакет поліетиленовий 14/2х4/32 см (1000 шт/упак.) упак. 60 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -узгоджується із Замовником під час укладання договору про закупівлю 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 діб з дня отримання заявки від замовника, але не пізніше 23.12.2022 р. 6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 60 календарних днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі) 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 310 000,00 грн з ПДВ 8. Основні умови договору: 8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 08.10.2022 року 10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 12.10.2022 року 11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі 15. Джерело фінансування: Державний бюджет України 16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32818139 |
---|---|
Поштова адреса | 14033, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ВУЛИЦЯ МСТИСЛАВСЬКА, будинок 181, квартира 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Любченко |
Телефон | +380932028426,+380973303869,+380668224577 |
Ел. пошта | rsl77@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-04-003946-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 310 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 100.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 жовтня, 01:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 01:00 |
Дата останніх змін | 24 жовтня, 11:45 |
Стакани паперові гофровані 185 мл60000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222120-1, Стакани одноразового використання |
Стакани паперові гофровані 340 мл90000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222120-1, Стакани одноразового використання |
Паличка-мішалочка 14 см дерев'яна16000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222100-5, Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування |
Ємність супова спінена об’ємом 330 мл без кришки800 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222100-5, Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування |
Кришка до ємності супової спіненої об’ємом 330 мл800 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222100-5, Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування |
Пакет поліетиленовий 14/2х4/32 см (1000 шт/упак.)60 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222100-5, Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування |
Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 60 календарних днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08751177 |
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Ім'я |
Леся Барановська |
Телефон | +380966881605 |
Ел. пошта | baranovskalesja@ukr.net |